اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید غدیرخم صورت گرفت

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج به نام شهید لک‎زایی در هیرمند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند گفت: پایگاه مقاومت بسیج به نام سردارحبیب لک‎زایی در هیرمند افتتاح شد.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج به نام شهید لک‎زایی در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، عیسی نکوئی ظهر امروز در آیین افتتاحیه این پایگاه در شهرستان هیرمند اظهار داشت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار حبیب لک‎زایی و عید غدیر خم، ظهر امروز پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان هیرمند افتتاح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هیرمند بیان کرد: به پاس خدمات ارزنده این شهید و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان، پایگاه مقاومت بسیج با نام سردار لک‎زایی در روستای کنگ امام داد شهرستان هیرمند به بهره‌برداری رسید.

این مسئول ادامه داد: سردار شهید لک‎زایی یک انسان ولایت‌مدار بود.

وی شهید لک‎زایی را مایه افتخار و اقتدار خطه سیستان دانست و گفت: زندگی این فرمانده غیور سپاه از زوایای مختلف قابل بررسی برای الگو گرفتن است.

نکوئی اضافه کرد: انقلاب اسلامی از جوانان اول انقلاب فرماندهانی لایق و مقتدر مانند سردار شهید لک‌زایی ساخته که سیره زندگی و منش رفتاری ایشان برای نسل جوان الگوی کامل است.

سردار شهید حبیب لکزایی در 25 مهر ماه 1391 در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده که به تعبیر سردار شهید لک‌زایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند، به فیض شهادت نائل شد و در سایه سپیدارهای ملکوت آرمید.

انتهای پیام/75004/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول