اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

شهید فهمیده با نثار جان خود ولایت‌مداری را فریاد کشید

امام جمعه پلدختر گفت: شهید فهمیده واقعا فهمیده بود که با نثار جان خود و رفتن زیر تانک دشمن ولایت‌مداری خود را فریاد کشید.

شهید فهمیده با نثار جان خود ولایت‌مداری را فریاد کشید

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه به هشتم آبان‌ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده اشاره کرد و افزود: سالروز شهادت شهید فهمیده روز بسیج دانش‌آموزی است و امام خمینی (ره) عنوان رهبر را بر این شهید 13 ساله  نهادند، بنابراین باید یاد و خاطره این شهید و  36 هزار دانش‌آموز شهید دفاع مقدس را گرامی بداریم.

خطیب نماز جمعه پلدختر به نزول سوره «هل اتی»، اشاره کرد و گفت: نهم آبان مصادف است، با بیست و پنجم ذی‌الحجه روز نزول سوره "هل اتی" است که به عنوان روز خانواده نیز نام‌گذاری شده است که اگر خانواده، یک خانواده اصیل و ریشه‌دار و دارای هویت و تربیت دینی باشد و آن خانواده به فرجام نیک می‌رسد و جامعه را نیز تربیت می‌کند.

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه اگر خانواده، یک خانواده فشل و دور از معرفت دینی باشد و ناهنجاری‌ها به خانواده نفوذ کند، افزود: آن خانواده یک خانواده بی‌پایه بوده و برای جامعه به عنوان یک معضل اساسی به حساب می‌آید.

وی به زوجین توصیه کرد: در خانواده مواظب اخلاق و رفتار خود باشند و تلاش کنند، با لقمه حلال ارتزاق کنند، چرا که با لقمه حرام نمی‌شود، خانواده خوبی را تربیت کرد و خانواده‌ها مواظب باشند، بچه‌ها تربیت غیر دینی بر‌ندارند.

چهارم آبان سالروز آغاز مبارزات امام (ره) بر علیه کاپیتولاسیون، 13 آبان روز مباهله و تکریم بازنشستگان از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه پلدختر بود.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول