اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

اعتماد به مسئولان مذاکره‏ کننده منوط به پیروی از اصول نظام است

امام جمعه موقت سمنان گفت: اعتماد ملت بزرگ ایران به مسئولان مذاکره‏ کننده هسته‏ای منوط به پیروی از اصول نظام و رهبری است.

اعتماد به مسئولان مذاکره‏ کننده منوط به پیروی از اصول نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد، بیان کرد: مردم کشورمان در شرایط فعلی به خوبی به مسئولان مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اعتماد دارند.

وی تصریح کرد: مردم می‏دانند که مسئولان کشورشان به دنبال حفظ منافع ملی هستند و در این راه، ذره‏ای از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه اعتماد به مسئولان مذاکره‏ کننده منوط به پیروی از اصول نظام است، ادامه داد: اطمینان داریم که هیئت ایرانی با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، طرح‏های خود را در این گفت‏وگوها تدوین کرده و مذاکرات را پیش می‌برند.  تحریم‏ها اگر کارساز بود، مذاکره لازم نبود

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه تحریم‏ها اگر برای غربی‏ها کارساز بود، دیگر مذاکره‏ای لازم نبود، گفت: خود بیگانگان می‏دانند که دیگر امروز با ترفند تحریم و فشار نمی‏توانند با مردم ایران مقابله کنند.

عبدوس اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب امروز با کوبیدن بر طبل مذاکره می‌خواهند نشان دهند که در اجرای طرح‏هایشان موفق بوده‏اند و به این وسیله، کارساز بودن تحریم‏ها علیه مردم و دولت ایران اسلامی را اثبات کنند؛ اما توجهی ندارند که مردم به این فشارها توجهی نمی‏کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، به تفاوت نظرات و تشتت آرایی که در داخل کشور درباره مذاکره با آمریکا وجود دارد، اشاره کرد.

امام جمعه موقت سمنان افزود: ایجاد شکاف بین مسئولان نظام اسلامی ترفند دشمنان نظام در برهه کنونی است و آنها در این میدان به شدت فعال شده‏اند.

عبدوس اضافه کرد: غربی‏ها و جهان استکبار نیز می‏کوشند تا به دو قطبی کردن نیروهای انقلابی طرفدار و مخالف مذاکره در داخل کشور دامن بزنند و فضا را به این وسیله آلوده کنند.

انتهای پیام/2249/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول