اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

کسانی که می‌گویند «مرگ بر آمریکا» نگویید، خیانت‌های آمریکا را به یاد آورند

امام جمعه تایباد گفت: کسانی که می‌گویند، «مرگ بر آمریکا» نگویید خیانت‌های آمریکا را به یاد بیاورند.

کسانی که می‌گویند «مرگ بر آمریکا» نگویید، خیانت‌های آمریکا را به یاد آورند

به گزارش خبرنگار فارس از تایباد، حجت‌الاسلام محمد محدثی عید غدیر را سالروز اعلام عمومی جانشینی، رهبری و ولایت مولا علی(ع) توسط پیامبر خدا (ص) عنوان کرد.

وی با اشاره به گوشه‌هایی از فتنه‌افکنی مشرکان و منافقان در زمان آن حضرت با ذکر حدیثی از پیامبر خدا(ص) به کیفیت شهادت عمار یاسر در جنگ صفین و فتنه‌انگیزی دشمنان امام (ع) پرداخت.

امام جمعه تایباد با یادآوری سالروز لغو لایحه استکباری کاپیتولاسیون با روشنگری امام راحل گفت: کسانی که می‌گویند «مرگ بر آمریکا» نگویید، به لحن مستکبرانه آنان توجه کرده و جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا را به یاد آورند.

محدثی با اشاره به جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا و استکبار جهانی علیه ملت مسلمان ایران و سایر کشورهای اسلامی و غیراسلامی، اذعان داشت: می‌گویند مرگ بر آمریکا نگویید؛ در حالی که دشمنی آمریکا آشکار است.

وی با ذکر آیاتی از قرآن کریم، بیان داشت: قرآن در همه احوال راه‌حل داده که این مورد بغض دشمنان اسلام است و اگر مسلمانان به آیات قرآن توجه و عمل کنند به قول امام راحل مستکبران عالم و آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

امام جمعه تایباد ابراز کرد: سران کشورهای اسلامی اجازه ندهند مستکبرین دنیا و کفار در بین مسلمانان حکم کنند؛ بلکه به فکر ایجاد سازش و وحدت بین مسلمانان باشند.

محدثی یادآور شد: تأکید قرآن کریم و دستورات اسلامی بر این است که مسلمانان با کفار کنار نیامده و اجازه ندهند کفار بر آنان حاکم شوند.

وی متذکر شد: نوید الهی است که مسلمانان اگر برادروار در برابر مستکبرین دنیا ایستاده و برای رضای خدا گام بردارند، خدا در دل کفار و دشمنان رعب و هراس قرار می‌دهد.

انتهای پیام/2202/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول