اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

شهید فهمیده بهترین اسوه برای جوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی است

امام جمعه بردسکن گفت: شهید فهمیده می‌تواند به عنوان بهترین الگو و اسوه برای جوانان و نوجوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد.

شهید فهمیده بهترین اسوه برای جوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرنگار فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: مسئولان کشوری باید در انجام کارهای فرهنگی از لحاظ مالی متولیان امور فرهنگی را حمایت کنند تا دشمن نتواند نسل جوان را از لحاظ فکری و اعتقادی ضعیف کند و آنها را به سمت خود جذب کند.

خطیب جمعه بردسکن به روز نزول سوره «هل اتی» در شان اهل بیت و فضیلت آن اشاره کرد و گفت: این روز نیز به عنوان روز خانواده نام گرفته تا خانواده‌ها به عنوان یک نهاد اجتماعی با صداقت و تعهد طوری بنیان‌گذاری شود که دچار آسیب نشود.

وی گفت: امروز متاسفانه دشمنان باب شبهات را بسیار باز کرده و از طریق سایت‌ها می‌خواهند عفت و پاکدامنی را از زنان و نسل جوان ما بگیرند و آنها را نسبت به ارزشهای اسلامی و اعتقادات دینی ضعیف کنند.

وی ایجاد شبهه نسبت به مذهب تشیع میان جوانان را بزرگ‌ترین تهاجم فرهنگی در دو دهه اخیر بیان کرد.

امام جمعه بردسکن با هشدار نسبت به گسترش برخی شبهات دینی در میان نسل جوان از سوی دشمن تأکید کرد: ایجاد شبهه در موضوع ولایت و امامت و مبانی شیعه امروز بزرگ‌ترین هجمه از سوی دشمنان اسلام است که باید جدی گرفته شود.

وی به روز علنی اعتراض امام راحل علیه پذیرش قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) در سال 43 با تدابیر خود نگذاشت این قانون ظالمانه علیه ایران تصویب شود و در مقابل این توطئه آمریکا ایستادگی و آن را خنثی کرد.

امام جمعه بردسکن همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از سادات در روز عید غدیر خم در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: با وجود آنکه دشمنان می‌خواستند اهل بیت را از بین ببرند اما امروز سادات از یادگاران اهل بیت هستند و سادات نیز باید پیوند نسبی خود را حفظ کنند.

وی احترام گذاشتن به سادات را دارای اجر و پاداش والایی عنوان کرد و از آنها نیز خواست شأن و جایگاه خود را در جامعه حفظ کنند.

انتهای پیام/2202/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول