اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد

حضور بیش از 700 ناشر در پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از حضور بیش از 700 ناشر در پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز در مشهد افتتاح و تا 9 آبان ماه ادامه دارد.

حضور بیش از 700 ناشر در پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، سید سعید سرابی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: پانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران با حضور بیش از 700 ناشر داخلی و خارجی امروز در مشهد افتتاح و تا 9 آبان ماه ادامه دارد.

وی در خصوص بخش‌های این نمایشگاه اظهار داشت: عمومی و مذهبی، تخصصی و دانشگاهی، کودک و نوجوان، نشر الکترونیک، برنامه‌های جنبی، بخش بین‌الملل از بخش‌های مختلف این نمایشگاه است.

سرابی ادامه داد: در بخش نشر الکترونیک 36 موسسه و ناشر حضور دارند.

وی از حضور 17 ناشر خارجی در نمایشگاه خبر داد و گفت: 25 هزار جلد کتاب در این بخش ارائه می‌شود.

سرابی برگزاری نشست‌های تخصصی، نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتب جدید، سبک زندگی اسلامی، آشنایی با صدور مجوز کتاب و ... را از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر با همکاری دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی، شب شعر غدیر از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی از برگزاری دهمین دوره انتخاب کتاب سال همزمان با افتتاحیه نمایشگاه خبر داد و افزود: بیش از 1200 عنوان کتاب به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده که از برگزیدگان این دوره در حوزه‌های دین، ادبیات، علوم تربیتی، هنر، علوم اجتماعی، کودک و نوجوان، ترجمه و بخش ویژه شامل حماسه سیاسی و اقتصادی، دفاع مقدس، حجاب و عفاف و فرهنگ خراسان تقدیر می‌شود.

وی در خصوص ساعت بازدید از نمایشگاه بیان داشت: در روزهای هفته از ساعت 13 تا 21 و در روزهای تعطیل و جمعه از 10 صبح تا ساعت 21 است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از اختصاص بن کتاب به بازدیدکنندگان خبر داد و گفت: بن کتاب با 20 درصد تخفیف در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد که 10 درصد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 10 درصد را استانداری خراسان رضوی متقبل شده و 20 درصد تخفیف نیز ناشرین می‌دهند.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول