اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد فیروزکوه:

ارزش شعر امیری‎فیروزکوهی به محتوای پر از مفاهیم اخلاقی و اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: ارزش شعر امیری‎فیروزکوهی به محتوای غنی و پر از مفاهیم اخلاقی و اسلامی آن است.

ارزش شعر امیری‎فیروزکوهی به محتوای پر از مفاهیم اخلاقی و اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه، همایش بررسی ارزش‎های هنری شعر امیری‎فیروزکوهی با حضور چهره ماندگار ادب پارسی، امیربانو کریمی‎فیروزکوهی، فرزند امیری‎فیروزکوهی و جمعی از ادب دوستان، مسئولان ادارات، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در سالن شهید آوینی این واحد دانشگاهی باشکوه خاصی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در این همایش ضمن خوش‎آمدگویی و خیرمقدم به میهمانان به ویژه امیربانو کریمی گفت: ارزش شعر امیری‎فیروزکوهی به محتوای غنی و پر از مفاهیم اخلاقی و اسلامی است که توانسته این شعر را از سایر اشعار سروده شده مجزا کند.

علیرضا حسنی چهره فرهیخته و ادبی امیری‎فیروزکوهی را مایه مباهات نه تنها شهرستان فیروزکوه بلکه کل ایران دانست و تأکید کرد: امیری‎فیروزکوهی همان‎گونه که مقام معظم رهبری لقب دادند، ایشان سیدالشعرای ادب پارسی ایران اسلامی هستند و نام وی در کنار بزرگان شعر فارسی همچون سعدی، مولانا و شهریار به زیبایی می‎درخشد.

در ادامه یکی از اساتید به نام ادبیات فارسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه به بیان گوشه‎هایی از ارزش‎های هنری شعر امیری‎فیروزکوهی پرداخت.

وی ضمن بیان قطعاتی از اشعار استاد، با معرفی ویژگی‎های این شعر در ادبیات فارسی، شعر امیری‎فیروزکوهی را سرآمد اشعار معاصر خواند.

انتهای پیام/67008/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول