اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس مطرح کرد

تحقق 2 درصدی بودجه عمرانی کشور

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در شش ماه نخست امسال، تنها 2 درصد از بودجه عمرانی کشور تحقق یافته است.

تحقق 2 درصدی بودجه عمرانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در گردهمایی شوراهای بخش مرکزی شهرستان آبیک که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تحقق بودجه عمرانی به سختی صورت می‌گیرد از مسئولان و شوراها درخواست می‌شود توقعات مردم را پایین آورند.

وی افزود: دلیل اینکه یارانه‌ها این ماه با تاخیر پرداخت شد، به دلیل نبود بودجه در کشور بود.

این مسئول با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 در ژنو سوئیس تصریح کرد: امید می‌رود در جریانات این مذاکرات با تدابیری که از سوی مقامات کشوری اندیشیده، تحریم‌ها کاهش یابد.

100 میلیارد دلار طلب ایران در خارج از کشور

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 100 میلیارد دلار پول و طلب ایران در خارج از کشور وجود دارد، تصریح کرد: به دلیل تحریم‌های موجود، نقل و انتقال پول در بانک‌ها صورت نمی‌گیرد بنابر این اگر با مذاکرات ژنو تحریم‌ها به ویژه تحریم‌های بانکی شکسته شود، بخشی از مشکلات اقتصادی کشور رفع می‌شود.

حسینی افزود: دولت دهم با ترفندها، شجاعت‌ها و زرنگی‌هایی که داشت توانست پول‌هایی را از خارج وارد کشور کند ولی در این برهه از زمان، امکان چنین کاری در این موقعیت وجود ندارد.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه در تحریم گرفتار شده‌ایم با وضعیت نامناسب و کسری بودجه مواجه هستیم.

این مسئول اذعان داشت: نقش شوراهای اسلامی روستاها مانند قضیه ما با برخی نمایندگان تهران است چراکه نه در دفترشان حضور می‌یابند و نه مراجعه‌کننده‌ای دارند بلکه ما در طبقه هفتم پاسخگوی مردم تهران هستیم و آنان موکلی نمی‌بینند.

حسینی افزود: حقیقتا شوراهای اسلامی روستاها، زحمات و مشقات بسیاری را متحمل می‌شوند و کاری جز دردسر، گرفتاری و تحمل ندارند.

انتهای پیام/77006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول