اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پردیس:

واحدهای بسیج ادارات در پردیس ایجاد می‏شود

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: بر اساس برنامه‌‏ریزی‏های انجام شده، واحدهای مقاومت بسیج ادارات در شهرستان پردیس ایجاد می‏شود.

واحدهای بسیج ادارات در پردیس ایجاد می‏شود

علی‎اکبر کافی امروز در حاشیه افتتاح واحد مقاومت بسیج فرمانداری شهرستان پردیس در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: افتتاح این پایگاه، یکی از توفیقاتی بود که به برکت ماه ذی‎الحجه و اعیاد قربان و غدیر نصیب ما شد.

وی تصریح کرد: امروز توانستیم با پیگیری‎های زیادی که انجام شد در نهایت پایگاه بسیج ادارات سپاه و بسیج شهرستان پردیس را در ساختمان جدید فرمانداری این شهرستان افتتاح کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: مسئول این پایگاه نیز مشخص شده و از امروز فعالیت خود را آغاز می‎کند.

کافی ادامه داد: می‎خواهیم منویاتی که مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) داشته‎اند و معمولاً در پایگاه‎های بسیج تبلور پیدا می‎کند را در شهرستان پردیس تعمیم دهیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: باید زیرساخت‏های تحقق این هدف را تأمین کنیم تا در  همه جای کشور، منویات بزرگان کشور عملی شود.

کافی افزود: امروز نیز به سهم خود در افتتاح پایگاه بسیج ادارات شهرستان پردیس نقش داشتیم و به امید خدا، این برنامه برای سایر ادارات نیز اجرا شود.

انتهای پیام/2568/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول