اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس:

غربی‏ها پذیرفته‎اند که باید با حاکمیت اسلامی کنار بیایند

فرماندار پردیس گفت: غربی‏ها پذیرفته‎اند که با حاکمیت اسلامی باید کنار بیایند؛ امروز شاهد هستیم که اگر آمریکا پای میز مذاکره می‎‎آید، شرطی وجود ندارد.

غربی‏ها پذیرفته‎اند که باید با حاکمیت اسلامی کنار بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، آیین افتتاح پایگاه حوزه مقاومت بسیج فرمانداری پردیس پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان پردیس، فرمانده سپاه شهرستان، مسئولان ادارات و جمعی از کارکنان فرمانداری پردیس در محل سالن اجتماعات فرمانداری پردیس برگزار شد.

فرماندار پردیس در این نشست ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، با معرفی این پایگاه که «9 دی» نام دارد، اظهار داشت: در 9 دی سال 88 اتفاقات میمون و مبارکی برای ملت ایران افتاد.

ایرج بیگدلو افزود: در عصری که تمام دشمنان ما در جهت دین‎زدایی، از همه امکانات ماهواره‎ای و سایبری خود استفاده می‎کنند، مردم ایران اسلامی در روز 9 دی ثابت کردند که پای خطوط قرمزی که برای دین‎شان است، ایستاده‎اند.

وی تصریح کرد: مردم تبیین کردند که به هیچ دلیلی از دین خود کوتاه نخواهند آمد و به همین دلیل، این پایگاه را به پاس این روز و دفاع جانانه ملت از دین و ارزش‎های دینی، 9 دی نام‎گذاری کردیم.

فرماندار پردیس افزود: امروز در شرایطی به سر می‎بریم که روز به روز بر عزت و اقتدار ملت و حاکمیت اسلام در دنیا بیشتر صحه می‎گذارند.

بیگدلو اضافه کرد: غربی‏ها دیگر پذیرفته‎اند که با حاکمیت اسلامی باید کنار بیایند؛ امروز شاهد هستیم که اگر آمریکا پای میز مذاکره می‎‎آید، شرطی وجود ندارد؛ حال که تا دیروز می‎دیدیم شرط و پیش‎شرط‎های زیادی برای مذاکره می‎گذاشتند.

وی تصریح کرد: غربی‏ها در حال حاضر خودشان از مذاکره استقبال می‎کنند و این نشانه اقتدار و هزینه‎ای است که ملت ما دادند و تدبیری که مقام معظم رهبری به کار برده‎اند.

انتهای پیام/2568/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول