اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

مردم قدر نعمت ولایت‌ را می‌دانند

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مردم ارزش نعمت ولایت‌ را می‌فهمند و به ‌خاطر همین دشمن با همه ترفند‌هایش برای به زانو در آوردن کشور درمانده است.

مردم قدر نعمت ولایت‌ را می‌دانند

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین حکمتی‌پور صبح امروز در حسینیه سیدالشهدا(ع) قرارگاه انتظامی این شهرستان، افزود: با وجود همه قدرت‌های جهانی، دشمنان ما از اثرات ولایت متحیر هستند.

وی اظهار داشت: تجسم و نمود بارز و حقیقی ولایت در ولی امر، ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا دیده می‌شود.

این مقام روحانی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه ادامه حرکت و نهضت انبیا است و آثار مبارک آن در کشور و جهان اسلام مشاهده می‌شود.

حکمتی‌پور تصریح کرد: دشمنان به راس نظام تاخته‌اند و قصد جدا کردن مردم از ولی فقیه را دارند که ان‌شاءالله موفق نمی‌شوند؛ البته در صدر اسلام جایگاه رهبری بعد از رسول اکرم(ص) منحرف شد.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان زحمات ولی فقیه باشیم، تاکید کرد: ولی فقیه مسائل کشور و جهان اسلام را هدایت می‌کند که استکبار از این تدابیر عاجز است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: شما نمی‌توانید نعمت ولایت را داشته باشید اما در برابر کفر و استکبار موضع نداشته باشید.

حکمتی‌پور با بیان اینکه خداوند در روز قیامت در خصوص نعمت ولایت پرسش می‌کند و نحوه ارتباط با ولایت را جویا می‌شود، اضافه کرد: ولایت نعمتی است که در غدیر خم، پیامبر عظیم‌الشان اسلام از طرف خداوند در خصوص امیرالمومنان(ع) آیات نازله را فرمودند و باید پرچم ولایت روز به روز گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/2202/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول