اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی خیرین قمی

3.6 تن گوشت به نیازمندان اهدا شد

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم گفت: مردم قم سه هزار و 640 کیلوگرم گوشت گوسفند را برای اهدا به نیازمندان در اختیار بهزیستی قرار دادند.

3.6 تن گوشت به نیازمندان اهدا شد

مجید قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر به اجرای طرح مهرورزی در هفته ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: طرح مهرورزی از عید قربان تا عید غدیر خم با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین در استان قم برگزار شد.

وی افزود: در اجرای این طرح اداره کل بهزیستی قم اعلام آمادگی کرد تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را در سه مرکز بهزیستی شهرستان، مرکز مداخله در بحران و مجتمع آیت‌الله گلپایگانی جمع‌آوری کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم همچنین از استقرار صندوق‌های سیار در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: مردم نذورات و کمک‌های نقدی خود را از طریق این صندوق‌ها به نیازمندان اهدا کردند.

وی با بیان اینکه مکاتباتی با نیکوکاران و خیرین در راستای کمک به مددجویان بهزیستی استان قم انجام شد، گفت: در مکاتبات با خیرین و دستگاه‌های اجرایی دولتی، مجموعه اقلام مورد نیاز اعلام شده است تا نسبت به کمک به نیازمندان اهتمام داشته باشند.

قادری میزان مشارکت‌های مردمی در روز عید قربان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مردم قم در این روز سه هزار و 640 کیلوگرم گوشت به ارزش 900 میلیون ریال را برای ارائه به نیازمندان در اختیار بهزیستی قرار دادند.

معاون بهزیستی استان قم در بخش پایانی سخنان خویش خاطرنشان کرد: خیرین برای کمک به نیازمندان زیر پوشش بهزیستی می‌توانند کمک‌های خود را به حساب جام بانک ملت به شماره 2345340874 واریز کنند.

انتهای پیام/78005/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول