اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل

مرکز فوق تخصصی سرطان‌شناسی راه‌اندازی شد

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرکز فوق تخصصی سرطان‌شناسی آرین در آمل راه‌اندازی شد.

مرکز فوق تخصصی سرطان‌شناسی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، با حضور مسئولان، خیران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرکز تخصصی و فوق تخصصی سرطان‌شناسی آرین در آمل افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در حاشیه افتتاح این مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه گروهی از خیرین شهرستان آمل این فضا را در اختیار دانشگاه قرار دادند، اظهار داشت: آمل شهر بزرگی به لحاظ جمعیتی است و بیماران محمودآباد و نور هم به این شهر تخلیه می‌شوند به نوعی مرکز درمانی غرب استان محسوب شود.

قاسم جان بابایی با اشاره به اینکه این مرکز به عنوان یک درمانگاه و مرکز بستری به شمار می‌رود، افزود:  تمام بیماران سرطانی می‌توانند مراحل درمانی خود را در این مرکز سپری کنند.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با تاسیس داروخانه در این مرکز این نیاز بیماران سرطانی را نیز مرتفع کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه هزینه پرسنلی و تجهیزات این مرکز به عهده دانشگاه است، گفت: عمده هزینه‌های تجهیزات این مرکز از سوی خیرین صورت گرفته است.

رئیس و موسس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین آمل نیز درباره این مرکز به خبرنگار فارس گفت: آغاز به کار این مرکز از  15 ماه پیش کلید خورده است و این مرکز از روز شنبه کار خود را رسما آغاز می‌کند.

رحمت مسقطی با بیان اینکه بیمارانی که برای درمان به شهر ساری مراجعه می‌کنند به این مرکز هدایت می‌شوند، افزود: اعضای انجمن بیماران سرطانی آرین نیز برای درمان در این مرکز حمایت می‌شوند.

وی از وجود 60 بیمار سرطانی تحت حمایت در این انجمن خبر داد و تصریح کرد: هزینه‌های این بیماران از سوی خیرین و خانواده‌ها تامین می‌شود.

به گزارش فارس؛ مرکز سرطان‌شناسی آرین به عنوان تنها مرکز سرطان شناسی و درمان سرطان در غرب مازندران در مکان استیجاری در شهر آمل کار خود را آغاز کرده است.

انتهای‌پیام/86011/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول