اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد

کاهش 10 درصدی مددجویان کمیته امداد استان تهران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان تهران از کاهش 10 درصدی مددجویان کمیته امداد استان تهران با اجرای طرح‏های توانمندسازی خبر داد.

کاهش 10 درصدی مددجویان کمیته امداد استان تهران

تبارک سبحانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران مبنی بر اینکه افتتاح کمیته امداد پردیس چه تأثیری در ارائه خدمات بهتر به یک‌هزار و 100 مددجوی این منطقه دارد، اظهار داشت: قبل از شهرستان شدن پردیس، مددجویان این شهرستان به رودهن یا دماوند مراجعه می‏کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این افراد بدون وسیله نقلیه هستند، افتتاح کمیته امداد پردیس در تسهیل امور آنها تاثیر بسزایی دارد و در بهبود دسترسی دوطرفه مسئولان کمیته امداد و محرومان بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان تهران ادامه داد: پردیس یکی از شهرستان‏هایی است که در آن، کمترین افراد نیازمند را زیرپوشش داریم ولی در کنار این، می‏توانیم خدماتمان را کیفی سازیم؛ به خصوص در حوزه توانمندسازی، همکاران ما می‏توانند کمک‏ها را به جای اینکه به سمت بلاعوض کشیده شود، در حوزه تولید هزینه کنند.

سبحانی ادامه داد: این اعتبارات باید در قالب پرداخت‏های وام و ایجاد اشتغال به خصوص مشاغل خانگی و وام‏های خوداشتغالی باشد.

وی افزود: بیشترین افرادی که زیرپوشش داریم، زنان سرپرست خانوار هستند که به همراه سایر نیازمندان خانواده کمیته امداد باید به آنها خدمات خوبی ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان تهران افزود: آثار افتتاح این اداره را در آینده‏ای نزدیک شاهد خواهیم بود و رضایت‏مندی مردم در این حوزه بیشتر خواهد شد.

سبحانی افزود: مدیریت کمیته امداد در پردیس مانند سایر شهرستان‏ها، اختیارات کامل یک شهرستان را دارد و زیر نظر اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان تهران کارها را در اسرع وقت و بدون واسطه با استان انجام خواهد داد و طرح‏های ابلاغی را در این مرکز پیاده می‏کند.

وی اظهار داشت: امیدواریم روزی برسد تا خانواده‏هایی که امکان توانمند‏سازی‏شان وجود دارد، روی پای خود ایستاده و دیگر به کمیته امداد متکی نباشند؛ گرچه افراد سالخورده، نیازمند و بیمار نیز تا زمان حیاتشان کمک‏های بلاعوض به آنان پرداخت می‏شود.

انتهای پیام/2568/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول