اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام حدفی کشور

استقلال حریف الوند همدان نشد تا نوبت به پرسپولیس برسد

در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور تیم فوتبال الوند همدان از سد تیم استقلال خوزستان گذشت تا در مرحله بعد به مصاف پرسپولیس تهران برود.

استقلال حریف الوند همدان نشد تا نوبت به پرسپولیس برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات جام حذفی کشور در مرحله یک شانزدهم با حضور و ورود تیم‌های لیگ برتری حساس‌تر شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال الوند در همدان از تیم لیگ برتری استقلال خوزستان و شاگردان عبدالله ویسی پذیرایی کرد.

در این مسابقه که با استقبال بیش از 2 هزار و 500 نفری هواداران و علاقه‌مندان پرشور همدانی و با قضاوت محمد ملکی (داور وسط)، مجید ویشگاهی و رحیم شاهین (کمک‌داور) و سجاد لطافتی (کمک‌داور) و نظارت داوری علیرضا یزدانی برگزار شد، الوند در پایان و زدن ضربات پنالتی تیم میزبان در مجموع با حساب هفت بر شش میهمان خود را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

در این بازی رضا طلایی‌منش با ترکیب هادی زرین‌ساعد، علیرضا شاهسوند، محمدابراهیم خسروی، مجتبی انصافی، حسین کاظمی، آرمین طلایی‌منش، روح‌‌الله عبداللهی، سیدجمال معصومی (محسن خدابنده‌لو 110)، مصطفی مهدوی‌کیا، قاسم اکبری (شهرام کوثری 84)، مرتضی عزیزمحمدی (علی‌اصغر عاشوری 70) به مصاف آبی‌پوشان اهواز رفت.

در مقابل عبدالله ویسی با استفاده از پرویز کریمی، محمد طیبی، حامد محمودی (رامتین سلیمان‌زاده 88)، عبدالهادی خنیفر، مهدی نظری، منصور نعامی، ادریس ترائوره (مهدی خیری 46)، شاهرخ شمس، ایمان مبعلی، مهدی چاه‌کوتاه‌زاده (میلاد میداوودی 61)، ابراهیم صالحی آمده بود تا برابر تیم دسته یکی الوند با برد به اهواز برگردد.

در 20 دقیقه ابتدایی این بازی هر دو تیم به ارزیابی هم پرداختند و در این مدت یک گل توسط مهاجمان الوند به ثمر رسید که توسط داور مردد اعلام شد.

در ادامه یک ضربه مشکوک پنالتی توسط داور اعلام شد که با اعتراض کادر فنی تیم الوند همراه بود و قصد داشتند در اعتراض به تصمیم داور زمین را ترک کنند.

ضربه پنالتی استقلالی‌ها را ادریس ترائوره در دقیقه 31 به ثمر رساند تا شاگردان عبدالله ویسی با برد به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم با حملات بیشتر الوند آغاز شد و منتهی به در دست گرفتن توپ و میدان بازیکنان الوند شد تا در دقیقه 58 سیدجمال معصومی روی یک حرکت بسیار زیبا توپ را از مالکیت ایمان مبعلی خارج کرد و توپ را به روح‌الله عبداللهی رساند که سانتر عبداللهی به قاسم اکبری رسید و وی با یک ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را گشود.

بازی در 90 دقیقه‌ای معمولی مساوی تمام شد و در دو 15 دقیقه وقت‌های تلف شده به جز دادن کارت زرد توسط داور اتفاقی دیگر نیافتاد.

کار به ضربات پنالتی رسید تا در نهایت تیم الوند با درخشش هادی زرین‌ساعد موفق شد با حساب هفت بر شش به برتری برسد و به مرحله بعد صعود کند.

در ضربات پنالتی بود که به ترتیب منصور نعامی، ایمان مبعلی، مهدی نظری، عبدالهادی خنیفر و رامتین سلیمان‌زاده گلزنی کردند، اما شاهرخ شمس پنالتی خود را از دست داد.

در تیم الوند نیز به ترتیب مجتبی انصافی، علیرضا شاهسوند، علی‌اصغر عاشوری، محمدابراهیم خسروی، روح‌الله عبداللهی و محسن خدابنده‌لو پشت توپ رفتند و ضربات خود را گل کردند تا الوند به مرحله بعد صعود کند.

در این بازی محمد ملکی به روح‌الله عبداللهی  و آرمین طلایی‌منش از الوند و ابراهیم صالحی و منصور نعامی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

با برتری پنج بر یک پرسپولیس تهران برابر تیم پدیده شاندیز، این پرسپولیس تهران است که در مرحله بعد حریف تیم الوند همدان می‌شود که بنا بر اطلاع سازمان لیگ، میزبان و مکان مسابقه طیبا قرعه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول