اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت اسکی گرمسار:

نقش ورزش در آسودگی و فراغت فکر تبیین شود

رئیس هیئت اسکی شهرستان گرمسار گفت: ورزش باعث آسودگی و فراغت فکر می‎شود و ماده آندرفین در بدن ترشح می‎کند که حالت نشاط و سرخوشی به انسان دست می‎دهد.

نقش ورزش در آسودگی و فراغت فکر تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از هیئت اسکی شهرستان گرمسار، ناهید عسگری امروز به مناسبت هفته ورزش اظهار داشت: ورزش‌های انفرادی باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود.

رئیس هیئت اسکی شهرستان گرمسار افزود: ورزش‌های تیمی باعث تقویت افکار اجتماعی شده و فرد را از خودمحوری دور می‌کند و به شرکت در اجتماع ترغیب می‌کند.

وی تصریح کرد: چند مورد از دستورالعمل‌های ورزشی است که باید به آن عمل کرد؛ از جمله توسعه ورزش همگانی در سطح آحاد مردم و جامعه و تقویت ورزش قهرمانی که به گفته مقام معظم رهبری موجب غرور ملی می‌شود.

رئیس هیئت اسکی شهرستان گرمسار به اهمیت آمادگی جسمانی اشاره کرد و گفت: آمادگی جسمانی یعنی داشتن قلب، عروق، ریه و عضلات سالمی تا فرد بتواند به بهترین نحو کارهای خود را انجام دهد.

عسگری تأکید کرد: عوامل متعددی در آمادگی جسمانی نقش دارند؛ از جمله می‌توان به قدرت عضلانی، استقامت عضلانی، انعطاف‌پذیری عضلانی و استقامت قلبی و ریوی اشاره کرد.

وی به نقش ورزش در برنامه‌های کاهش وزن اشاره کرد و افزود: برنامه‌های ورزشی به جز کاهش وزن می‌تواند باعث افزایش آمادگی قلبی، تنفسی، آمادگی عضلانی و انعطاف‌پذیری شود که همگی برای سلامتی مفید هستند.

رئیس هیئت اسکی شهرستان گرمسار تأکید کرد: در برنامه‌های کاهش وزن، توجه به بخش ورزش باید بیشتر باشد.

عسگری به اهدافی که در یک جلسه کامل ورزش وجود دارد، اشاره کرد و گفت: گرم کردن، بهبود استقامت عمومی بدن، تقویت گروه‌های مختلف عضلات بدن، افزایش دامنه حرکت در مفاصل، انعطاف‎پذیری عضلات بدن، بهبود تعادل و بهبود سرعت از اهداف ورزش کردن کامل است.

انتهای پیام/2249/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول