اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  خاورمیانه

بحرینی‌ها با شعار «مرگ بر آل‌خلیفه» شهید «علی الصباغ» را تشییع کردند+تصویر

مردم انقلابی بحرین در حالی‌که شعار «مرگ بر آل‌خلیفه» را سر می‌دادند، پیکر شهید «علی الصباغ» را با شکوه هرچه تمام تشییع کردند.

بحرینی‌ها با شعار «مرگ بر آل‌خلیفه» شهید «علی الصباغ» را تشییع کردند+تصویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در منامه، هزاران بحرینی بعد از ظهر امروز چهارشنبه پیکر شهید «علی الصباغ» را با شکوه هرچه تمام در منطقه «بنی جمره» تشییع کردند.

تشییع کنندگان بحرینی با سر دادن شعار «مرگ بر آل‌خلیفه» خواستار سرنگونی رژیم حاکم بر این کشور شدند.

 

 

 

شاهدان عینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در منامه تاکید کردند که تشییع پیکر شهید «علی الصباغ» از روستای «بین جمره» آغاز شد و تشییع کنندگان پیکر این شهید را بر دوش حمل کرده و با وجود انتشار گسترده نیروهای امنیتی و نظامی رژیم آل خلیفه آن را در خیابان‌های اصلی روستا گرداندند.

 

 

 

این شاهدان در ادامه توضیح دادند که نیروهای امنیتی آل خلیفه با شلیک گلوله‌های گاز اشک‌آور تلاش کردند، تشییع کنندگان را سرکوب و آنان را بالاجبار متفرق کنند، همچنین بالگردهای رژیم آل خلیفه در آسمان روستا و به ویژه خیابان «ملا عطیه الجمری» به پرواز درآمدند.

شرکت کنندگان در این مراسم خواستار محاکمه شیخ حمد، پادشاه بحرین شده و او را مسئول تمام جنایاتی دانستند که در این کشور در جریان است.

 

 

 

شاهدان عینی تاکید کردند که در جریان این مراسم مزدوران و نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه اقدام به شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای به سمت تشییع کنندگان شلیک کردند و تعدادی از اهالی منطقه را زخمی کردند.

خبرگزاری رسمی بحرین امروز چهارشنبه در خبری مدعی شد که یک جوان بحرینی براثر انفجار بمبی که در حال کاشت آن بود، کشته شد.

 

 

 

خبرگزاری رسمی بحرین همچنین به نقل از رئیس پلیس استان «الشمالیه» بحرین اعلام کرد که اتاق عملیات مرکزی این مرکز گزارشی درباره وقوع انفجار در روستای بنی جمره و کشته شدن یکی از اهالی آن، دریافت کرد که اطلاعات اولیه حکایت از آن داشت که متوفی (17 ساله) در ارتباط با مسائل کیفری تحت تعقیب بود و در حالی‌که در صدد کار گذاشتن بمب بود در اثر انفجار آن، جان باخت.

 

 

 

به گفته یک مسئول امنیتی بحرینی نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با محاصره روستای بنی جمره، تمام راه‌های ارتباطی آن را مسدود و تدابیر لازم قانونی در این خصوص را اتخاذ کردند.

این مسئول امنیتی بحرینی مدعی شد که در کنار پیکر شهید الصباغ سلاح و مقداری مواد منفجره یافته است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول