اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 3 تیم خارجی در جام بین‌المللی شیرودی در تنکابن

دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور سه تیم خارجی در جام بین‌المللی شیرودی در تنکابن خبر داد.

حضور 3 تیم خارجی در جام بین‌المللی شیرودی در تنکابن

غلامرضا نوری‌زاده در گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام بین‌المللی شهید شیرودی در رده سنی بزرگسالان با حضور تیم‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های تهران، البرز، همدان، کرمانشاه، خراسان شمالی، نیروی زمینی، گیلان، توابع تهران، گلستان،نیروی زمینی ارتش، آذربایجان شرقی، مازندران و سه تیم از کشورهای ارمنستان، فیلیپین و گرجستان برگزار می‌شود.

نوری‌زاده با اشاره به برگزاری این مسابقات در روزهای دوم و سوم آبان به میزبانی تنکابن ابراز داشت: تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها با هفت کشتی‌گیر و چهار همراه در سالن امام رضا(ع) تنکابن به روی تشک می‌روند.

دبیر هیئت کشتی مازندران با اشاره به رقابت تیم‌ها در هفت وزن در این تورنمنت اذعان داشت: این مسابقه براساس آخرین قوانین فدراسیون جهانی کشتی فیلا در تنکابن برگزار می‌شود.

وی شرایط میزبانی این دوره از مسابقات را مناسب عنوان کرد و یادآور شد: به نفرات اول هر وزن یک‌هزار و 500 دلار، نفر دوم یک‌هزار دلار و به دو نفر سوم به طور مشترک 500 دلار جایزه نقدی به همراه حکم و مدال اهدا می‌شود.

نوری‌زاده در پایان درباره جوایز نقدی تیم‌های برتر افزود: برای تیم قهرمان این دوره از سوی مسئولان برگزارکننده چهار هزار دلار، برای تیم نایب قهرمان سه هزار دلار و برای تیم سوم نیز دو هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول