اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقدامات مجمع نمایندگان قم در مجلس

امیرآبادی: نقدینگی لازم برای انتقال آب به قم تامین می‌شود

نماینده قم در مجلس گفت: مجمع نمایندگان قم در مجلس پیگیری لازم برای تامین نقدینگی لازم به منظور تکمیل طرح انتقال آب به قم را انجام داده و این اعتبار اختصاص داده خواهد شد.

امیرآبادی: نقدینگی لازم برای انتقال آب به قم تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی عصر امروز در شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد با اشاره به مصوبات سفر رهبری به قم اظهار کرد: یکی از نکاتی که برای مجمع نمایندگان قم بسیار مهم بود بحث آبرسانی به قم است به همین دلیل پیگیری‌های فراوانی در این زمینه داشتیم و ریاست مجلس هم جلساتی با حضور وزیر نیرو برگزار کرد که شامل مصوباتی بسیار خوب بود.

وی افزود: حل مشکل تامین 15 میلیون یورو باقی‌مانده برای طرح انتقال آب به قم از جمله این مصوبات است و با هماهنگی‌‌هایی که صورت گرفته قرار است این مبلغ به حساب واریز شود تا کار ادامه یابد.

نماینده قم در مجلس با اشاره به ضرورت رفع مشکل برق صنایع موجود در قم عنوان داشت: در شهرک الغدیر این مشکل وجود داشت که با مصوبات مربوطه این معضل حل شده است.

وی ادامه داد: در مورد اختصاص دستگاه‌های ترانس و حل مشکل افت فشار در محلات و برخی روستا‌های قم نیز مصوباتی داشته‌ایم و در زمینه تامین آب روستایی هم وزیر نیرو مبالغی را در نظر گرفته است.

امیرآبادی با بیان اینکه پیگیری مشکلات مربوط به زیرساخت‌های مسکن مهر هم جزء اولویت‌های مجمع نمایندگان استان قم است، گفت: مشکلات این حوزه گوناگون هستند که برخی مربوط به تعاونی‌ها و بعضی در ارتباط با زیرساخت‌هاست و لازم است مسئولان استانی نیز پیگیر این ماجرا باشند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: طرح احداث قطار سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان هم‌اکنون در دستور کار مجمع نمایندگان قرار دارد و هماهنگی‌هایی نیز با مجمع نمایندگان اصفهان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه احداث این خط ریلی با توجه به تردد فراوان مسافران از استان قم ضروری است، خاطرنشان کرد: در مورد جمع‌آوری خطوط راه‌آهن از داخل شهر قم نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته است.

امیرآبادی با اشاره به مشکلات مربوط به جاده‌های روستایی جعفریه و قنوات گفت: پیگیری این موضوع هم در دستور کار مجمع نمایندگان قرار دارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد استفاده از ظرفیت بخش خصوصی پیش‌بینی خوبی در بودجه امسال صورت گرفته، تصریح کرد: هنوز پیگیری لازم از سوی مسئولان استان قم در این زمینه صورت نگرفته و لازم است در این زمینه بیش از گذشته کار شود.

انتهای پیام/78004/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول