اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش لرستان:

بیش از 280 هزار دانش‌آموز در انتخابات شوراها شرکت کردند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش ‌و پرورش لرستان گفت: 285هزار و 936 دانش‌آموز لرستانی امروز در انتخابات شورای دانش‌آموزی شرکت کردند.

بیش از 280 هزار دانش‌آموز در انتخابات شوراها شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی قربانی‌پور ظهر امروز در مراسم انتخابات شورای دانش‌آموزی در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه صدیقه کبری با تبریک دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر خم در خرم‌آباد گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس لرستان با مشارکت 285 هزار و 936 دانش‌آموز لرستانی برگزار شد.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش‌آموزی در بیش از 4 هزار و 259 آموزشگاه استان برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: شورای دانش‌آموزی فرصتی برای بروز استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان و ایجاد ارتباط صحیح با اولیا و مدرسه است.

 قربانی‌پور افزود: این شورا به منظور زمینه‌سازی برای همکاری فعال و مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در فعالیت‌های اعتقادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و پرورشی مدرسه و ایجاد ارتباط صحیح بین دانش‌آموزان و اولیای مدرسه تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف شورای دانش‌آموزی تمرین مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، تقویت روحیه انتقاد‌پذیری، احترام متقابل و کسب مهارت‌ها برای دانش‌آموزان است، تا در آینده با ورود به جامعه مسئولیت‌پذیر باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش ‌و پرورش لرستان گفت: مسایل و مشکلات تحصیلی و نیازهای دانش‌آموزان از طریق این شوراها به مدیران آموزشی و اهداف و برنامه‌های آموزشی به دانش‌آموزان منتقل می‌شود.

 قربانی‌پور افزود: این انتخابات در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در بیش از 4 هزار و 259 آموزشگاه استان برگزار شد.

انتهای پیام/2304/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول