اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهردار تبریز خبر داد

آغاز ایجاد کمربند سبز در حاشیه اتوبان‌های کسایی و پاسداران

سرپرست شهرداری تبریز از آغاز مراحل اجرایی طرح بزرگ ایجاد کمربند سبز تبریز در حاشیه اتوبان‌های شمالی و جنوبی خبر داد.

آغاز ایجاد کمربند سبز در حاشیه اتوبان‌های کسایی و پاسداران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین اکبری اجرای طرح کمربندی سبز تبریز را در راستای توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری و زیباسازی حاشیه اتوبان‌های شهید کسایی و پاسداران در شمال و جنوب تبریز اعلام و با تأکید بر عزم جدی شهرداری برای تحقق این طرح اظهار کرد: این طرح با کاشت انواع درخت و درختچه، پوشش گیاهی انبوه و گل‌های تزئینی و گونه‌های ماندگار و سازگار با اقلیم تبریز از چندی پیش و پس از بسترسازی‌های فنی و مهندسی در حاشیه اتوبان‌های مذکور آغاز شده است.

وی افزود: مراحل اولیه ایجاد کمربند سبز از ضلع جنوبی اتوبان پاسداران و در دامنه‌های ارتفاعات عون ابن علی با طراحی زیبا و کاشت گل‌ها و انواع گونه‌های گیاهی و فضای سبز آغاز گردیده و این طرح در مدت زمان مقرر در طول مسیر و ضلع‌های شمالی و جنوبی این اتوبان تعمیم خواهد یافت.

سرپرست شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طرح کمربند سبز تبریز در اتوبان شهید کسایی نیز تسری خواهد یافت تا از این طرح شعار کمربندی سبز به دور تبریز تحقق عملی یابد.

اکبری در عین حال توسعه، حفظ و صیانت از فضای سبز شهری و تلاش برای افزایش سرانه مذکور را یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها و محورهای کاری طرح ضربتی خدمات محله‌ای شهرداری اعلام کرد.

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول