اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقال خون خراسان رضوی اعلام کرد

پایگاه اهدای خون امید مشهد آماده فعالیت شد

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی از آغاز فعالیت پایگاه اهدای خون امید در اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد.

پایگاه اهدای خون امید مشهد آماده فعالیت شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، علی حسنی اظهار داشت: به دلیل پیشرفت اجرای پروژه‌های عمرانی در محل احداث شارستان واقع در خیابان شیرازی، پایگاه کانتینری اهدای خون امید تعطیل شد.

وی افزود: با مساعدت مسئولان شهرداری منطقه ثامن و مدیران شرکت توسعه و عمران امید، پایگاه موقت اهدای خون امید در فضایی واقع در طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید آماده فعالیت شده است.

حسنی افزود: مجتمع امید یکی از نزدیک‌ترین و بزرگترین پروژه‌های تجاری و اقامتی در اطراف حرم مطهر، در حاشیه خیابان شیرازی جنب مسجد ملا هاشم واقع شده که همه روزه افراد زیادی از آن بازدید می‌کنند.

وی بیان داشت: پایگاه موقت اهدای خون امید از شنبه چهارم آبان ماه سال‌جاری در دو شیفت صبح و عصر به نشانی فوق پذیرای داوطلبان اهدای خون خواهد بود.

حسنی گفت: زمان پذیرش صبح از ساعت 8 الی 12.45 دقیقه (پنجشنبه‌ها ساعت 12:15 دقیقه) و عصر از ساعت 14 الی 18.30 دقیقه (پنجشنبه‌ها ساعت 18) است.

حسنی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر، از کلیه مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) دعوت کرد با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون و بویژه پایگاه امید در مجاورت حرم مطهر، در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: بزودی پایگاه ثابت اهدای خون امید نیز در مجاورت همین پایگاه موقت در فضایی مناسب و با امکانات مطلوب آماده فعالیت و بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/2202/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول