اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی جهرم صورت گرفت

کشف 498 سکه عتیقه در جهرم

با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی جهرم استان فارس 498 سکه عتیقه با طرح‌های دوران قاجار و پهلوی در این شهرستان کشف شد.

کشف 498 سکه عتیقه در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از فعالیت یک قاچاقچی عتیقه‌جات در زمینه سکه‌های قدیمی در آن شهرستان مطلع شده که پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، این قاچاقچی شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شد.

سرهنگ یوسف ملک زاده با اشاره به دستگیری همدستان متهم، افزود: در بازرسی از منزل این قاچاقچی عتیقه، 498 عدد سکه مربوط به دوره‌های قاجار و پهلوی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه سکه‌های مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق منزل توسط پلیس لارستان

با تلاش ماموران انتظامی لارستان استان فارس سارقی که اموال شهروندی را در این شهرستان به سرقت برده بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی این شهرستان با اعلام این خبر گفت: در پی سرقت به عنف مقداری طلاجات به همراه 6 میلیون تومان وجه نقد و یک گوشی موبایل از منزل خانمی توسط فردی ناشناس در این شهرستان، موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین خلیفه گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران و انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته از فرد دستگیر شده این سرقت از وی کشف و در این مورد صحنه سرقت بازسازی و وی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/2448/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول