اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

دهه ولایت فرصت مناسبی برای بازخوانی مکتب رسول‌الله (ص) است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: دهه ولایت فرصت مناسبی برای بازخوانی و تبیین اصول اعتقادی مکتب رسول‌الله(ص) و اهل‌بیت (ع) است.

دهه ولایت فرصت مناسبی برای بازخوانی مکتب رسول‌الله (ص) است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام غلامرضا زاهدی گفت: معرفت به مبانی اعتقادی و تعمیق بصیرت، آشنایی و انس با امامت و ولایت از پیام‌های محوری و ارزشمند دهه ولایت است.

وی نشر، ترویج و توسعه فرهنگ خودسازی و فداکاری در راه آرمان‌های الهی و قربانی کردن هواهای نفسانی را از دیگر پیام‌های اعیاد قربان و غدیر عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: جامعه اسلامی ما نشأت گرفته از خطبه عظیم‏الشأن غدیر بوده که در آن راه و سلوک ارزشمند الهی مشخص شده است.

زاهدی تصریح کرد: با پیروی و سرمشق قرار دادن آن نصایح و فرمایشات پیامبر اکرم (ص) می‌توانیم با اتحاد و همدلی خویش گام مثبتی در راه تحقق آرمان‌های ولایی انقلاب برداریم.

وی با تاکید بر گرامیداشت دهه ولایت خاطر نشان کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی از طریق وسایل ارتباط جمعی، همکاری و هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری دعای عرفه، آذین‌بندی مدارس و مراکز آموزشی و ادارات از جمله برنامه‏های شهرستان مهدیشهر به مناسبت بزرگداشت این دهه است.

زاهدی دیدار با سادات، پرده‌خوانی غدیر توسط روحانیان در مساجد و برگزاری مراسم جشن تکریم از سادات، زیارت اماکن شریفه، بقاع متبرکه و قبور شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در رده‏های مختلف را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در اعیاد غدیر و قربان برشمرد.

انتهای پیام/74002/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول