اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند سردار شهید شاپور برزگر:

حرمت‌شکنی در حق خانواده‌های شهدا پسندیده نیست

فرزند سردار شهید شاپور برزگر گفت: حرمت‌شکنی در حق خانواده‌های شهدا پسندیده نیست.

حرمت‌شکنی در حق خانواده‌های شهدا پسندیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عذرا برزگر صبح امروز در مراسم افتتاح موزه شهدا در اردبیل اظهار داشت: برخی‌ها احساس می‌کنند که باید در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جدید به شیوه تسلیم و سازش تحقیر‌آمیز روی آورد که این به معنای واقعی درست، منطقی و عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

وی عنوان کرد: نباید در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن کوتاه بیاییم چراکه ما یک سابقه هشت ساله در جنگ تحمیلی و تحمل تمام سختی‌ها و مشکلات و نارسایی‌‌ها را داریم در حالی که همه دشمن علیه ما به پا خواسته بودند تنها با تکیه بر قدرت ایمانی و تبعیت از ولایت توانستیم دشمن زبون را خوار و خفیف کنیم.

این فرزند شهید با یادآوری اینکه امروز نیز در این عرصه با تکیه بر مرام و هویت شهدا و اصالت اندیشه آنها می‌توانیم دشمنان را در سنگر سهل و سهمگین جنگ اقتصادی و نرم شکست دهیم، افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز به وجود شهدای عزت‌مند خود افتخار می‌کند و تداوم راه آنها را تنها مسیر عزت، شرف و مجد واقعی می‌داند.

برزگر یادآور شد: امروز کشور ما از سرمایه‌های عظیم نظیر ولایت فقیه رهبری سالم انسان‌های دلسوز و مومن متخصصان و دانشمندان زبده و سرمایه عظیم و معنوی ایثارگران و شهدا بهره‌مند است و شایسته نیست در برابر این همه سرمایه عظیم بخواهیم تن به خواری و ذلت و خواسته نامشروع دشمن بدهیم.

وی تصریح کرد: پدران ما و فرزندان غیرتمند این مرز و بوم تمام سختی‌ها و شداید را تحمل کردند تا این ملت هرگز در دوران حیات طیبه انقلاب تن به ذلت ندهند چرا که امروز مراد و مریدمان رهبر فرزانه انقلاب، این کشتی پرتلاطم را با ایمنی و آرامش به سر منزل مقصود می‌رساند و عده‌ای نباید از ترس تحریم بخواهند به دامن دشمن پناه ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم پدر شهید سلمان مظفری نیز با تبریک عید غدیرخم این عید را عید بزرگ ظفر و پیروزی امت ولایی بر عهد و پیمان شیاطین در تلاش برای گمراهی امت اسلامی توصیف کرد و اذعان داشت: ما امروز شاکر نعمت عظمای ولایت هستیم و در تبعیت از رهبری شایسته جامعه همیشه آماده و حاضر می‌باشیم.

وی گفت: برخی فضاسازی‌هایی که امروزه شاهد شنیده شدن آن هستیم دل هر خانواده شهید و ایثارگری را می‌لرزاند چرا که بی‌حرمتی به خانواده شهدا در شأن و شوکت برخی جناح‌ها و گروه‌ها نیست که بخواهند برای متاع دنیا ارزش‌های اسلامی را مورد معامله و بی‌حرمتی قرار دهند. این پدر شهید عنوان کرد: عزت شهدای ما امروز ناشی از مرام و تفکر الهی آنها است و هیچ کس نباید به خود اجازه دهد به اندیشه بلند و نورانی شهدا خدشه و خللی وارد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پدر شهید سلمان مظفری در پایان سخنان خود اذعان داشت: همه ما امروز فدایی ولایت هستیم چرا که جمع شدن حول محور ولایت تنها راه نجات ما و گذر از سختی‌ها و مشکلات مختلفی است که دشمن برای ما پیش آورده است.

انتهای پیام/62007/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول