اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی اصفهان:

جمعه رقابت‌های موتورکراس در اصفهان برگزار می‌شود

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: جمعه هفته جاری رقابت‌های موتورسواری موتورکراس قهرمانی استان برگزار می‌شود.

جمعه رقابت‌های موتورکراس در اصفهان برگزار می‌شود

امیر اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روز جمعه هفته جاری رقابت‌های موتورسواری کراس قهرمانی استان در پنج کلاس در شهرضا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که به طور میانگین 50 شرکت‌کننده در این مسابقات حضور داشته باشند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با اشاره به شرایط مسابقه و شرکت‌کنندگان تصریح کرد: این رقابت در پنج کلاس 250 سی‌سی، 450 سی‌سی، 850 سی‌سی، پیشکسوتان و  موتور‌های تریل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیست اتومبیل‌رانی ورزشگاه نقش جهان اضافه کرد: پارکینگ ورزشگاه نقش جهان در اختیارمان بود، اما در کمال تاسف این پیست به دلیل تعمیرات آسفالتی که داشت از ما گرفته شده و تاکنون تحویل ما نشده است.

اسماعیلی تاکید کرد: در حال حاضر با وجود آماده شدن این پیست و قولی که مبنی بر تحویل این پیست به ما داده شده، تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، اما تصمیم گرفته‌ایم در این هفته پیست را تحویل بگیریم.

وی افزود: اگر پیست اتومبیل‌رانی در اصفهان نباشد، جوانان علاقمند به این رشته کجا باید خودشان را تخلیه کنند.

دبیر هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: در صورت افتتاح ورزشگاه نقش جهان بازهم می‌توانیم از این پیست در روزهای تعطیل استفاده کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: رالی خانوادگی اصفهان ـ خوانسار را نیز هفته گذشته برگزار کردیم و در تاریخ هشت آبان‌ ماه امسال نیز جوایز این رالی را به برندگان این مسابقه اهدا می‌کنیم.

انتهای پیام/63020/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول