اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

شهرداری در کار فرهنگی باید پیش‌قدم باشد

امام جمعه اسدآباد گفت: قسمت عمده کار شهرداری کار فرهنگی است که باید در این زمینه پیش قدم شود و توجه وِیژه‌ای به این امر داشته باشند.

شهرداری در کار فرهنگی باید پیش‌قدم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به روایتی از ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش، شورای تقویت علم و دانش است و باید ما از فضیلت و علم امامان معصوم به عنوان یک الگو بهره کامل را ببریم.

وی افزود: باید با بررسی وضعیت عملکرد مدیران، معلمان و همچنین وضعیت درسی دانش‌آموزان، آموزش را تقویت کرد، چرا که هم اکنون زمان جبران کاستی‌ها در زمینه آموزش است.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه در سال‌های قبل پیشنهاد حضور در بین دانش‌آموزان و برپایی نماز جماعت را در یکی از مدارس داده است، گفت: برای بنده افتخار است که در بین دانش‌آموزان حاضر شوم و به تقویت اعتقادات و باورهای دینی آنها کمک کنم، اما متأسفانه تاکنون مدرسه‌ای برای این کار معرفی نشده است.

وی با اشاره به اینکه انجام کارهای فرهنگی در آموزش و پرورش باید بیشتر مورد توجه باشد، تصریح کرد: قسمت عمده کار شهرداری فرهنگی است که باید در این زمینه پیش قدم شوند و توجه وِیژه‌ای به این امر داشته باشند.

حسینی‌مجد در خصوص 13 آبان نیز گفت: 13 آبان یوم‌الله است و دانش‌آموزان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ابهت این ابر قدرت را شکستند و باید این روز با حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان در راهپیمایی گرامی داشته شود.

وی با تأکید بر حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی روز 13 آبان امسال، افزود: برای سخنرانی یوم‌الله 13 آبان نیز از مسئولان استانی دعوت شود.

فرماندار اسدآباد نیز در این جلسه برپایی نمایشگاه‌های کتاب در میدان امام را سد معبر دانست و گفت: پیاده‌رو حق شهروند است و باید حقوق شهروندی رعایت شود.

حمزه عبدکوند با گله‌مندی از شهرداری در خصوص صدور مجوز برای برپایی نمایشگاه در این مسیر، افزود: برپایی نمایشگاه در مسیر دور میدان کار درستی نیست و نباید مجوز صادر شود.

وی در خصوص اجرایی شدن مصوبات یادآور شد: شرح وظایف شورای آموزش و پرورش باید برای اعضای شورا مرور و تکرار شود تا بتوان در اجرای مصوبات بهتر عمل کرد.

انتهای پیام/89008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول