اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

شعر حماسی ارتباط با ائمه را مستحکم می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: توجه به شعر حماسی برای استحکام ارتباط بین جوانان و ائمه اطهار ضروری است.

شعر حماسی ارتباط با ائمه را مستحکم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در جشن شعر غدیریه در این شهرستان اظهار داشت: برای ترویج غدیریه به حضور شاعران آیینی برای ارائه شعر در مدارس و دانشگاه‌ها نیاز داریم.

وی افزود: شعر آیینی گذشته از ظاهر خود پیام بسیار عمیقی را دنبال می‌کند و در تاریخ اسلام نقش آفرینی ارزنده‌ای دارد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نیاز است راهکاری ارائه شود تا شعر آیینی مورد استقبال نسل جدید قرار گیرد، تصریح کرد: ارتعاشات ذهنی شاعران آیینی از عنایت خداوند و ائمه اطهار بوده لذا گذشته از شاعران سازماندهی شده مازندران باید افراد با استعداد ناشناخته نیز معرفی شوند و از توانمندی‌های آنها جامعه بهره‌مند شود. 

وی با اشاره به اینکه ارزش روز غدیر به برکت غدیر نبود بلکه به برکت علی بود که غدیر، غدیر شد،خاطرنشان کرد: هر کسی سبک زندگی،خرج علوی،دل ولایتی رهبری انقلاب داشته و شعار علوی باشد مورد تقدیر است.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت کمیت شعر آیینی در کنار کیفیت افزود: اگرچه کیفیت باید مورد توجه قرار گیرد ولی در کنار آن باید به کمیت نیز پرداخته شود تا جوانان به این وادی ورود یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: مرگ بر آمریکا واجب است ولی زمانی عملیاتی می‌شود که کشور در همه زمینه‌ها به خودکفایی برسد.

وی بیان داشت: ما در مظلومیت علی قرار داریم،دنیا سلفی، وهابی و استکبار جهانی علیه حکومت علوی بوده و شیعه‌کشی به راه انداختند.

ابراهیمی اذعان داشت: در دنیای ضدانسانیت کنونی شعر علوی می‌تواند ترویج بزرگی برای فرهنگ شیعه و علوی باشد، توجه به شعر حماسی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی در مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است زیرا ارتباط بین جوانان و ائمه اطهار را مستحکم می‌کند.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول