اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی سمنان

رقابت‏های آشپزی بانوان در سمنان برگزار شد

رقابت‏های آشپزی بانوان در سمنان به همت بهزیستی این استان برگزار شد.

رقابت‏های آشپزی بانوان در سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی این استان به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر، مسابقه آشپزی بین بانوان شاغل در بخش‏های مختلف امور اجتماعی بهزیستی شهرستان سمنان برگزار شد.

رعنا سورمه، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان و کارشناس امور اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان دامغان، داوری این مسابقه آشپزی را بر عهده داشتند.

در پایان فهیمه رحمانی از مرکز کودکان خیابانی در بخش غذای فانتزی، سمیه مولایی از اورژانس اجتماعی در بخش غذای ایرانی و طیبه ادب از مرکز مداخله در بحران در بخش غذای سنتی به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند و به آنها هدایایی اهدا شد.

غلامرضا محقق، مدیر بهزیستی شهرستان سمنان و صدیقه عربی مسئول امور بانوان بهزیستی شهرستان سمنان نیز با حضور در محل مسابقه از زحمات کارکنان قدردانی و برای آنان در سایه تلاش روزافزون آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است؛ در این مسابقه که به همت سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی برگزار شده بود، کارکنان مرکز مداخله در بحران، مرکز کودکان خیابانی و اورژانس اجتماعی در فضایی صمیمانه و شاد به رقابت پرداختند.

تعامل بیشتر بین همکاران، تقویت کار گروهی و روحیه همکاری، تبادل تجربیات و ایجاد فضای مفرح بین پرسنل از اهداف برگزاری این مسابقه بود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول