اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

وزارت اطلاعات در رأس امور امنیتی قرار دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه مهمترین فلسفه حکومت اسلامی حفظ امنیت جامعه و ایجاد عدالت اجتماعی و تحقق آن است گفت: وزارت اطلاعات در بحث امنیت در رأس همه امور قرار دارد.

وزارت اطلاعات در رأس امور امنیتی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ علیرضا جمشیدی صبح امروز در جمع اعضای شورای تامین استان گلستان با حضور مدیران کل سابق و جدید اطلاعات استان اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار اعضای شورای تأمین استان، مأموریت و مسئولیت حفظ و حراست امنیت را در نظام اجتماعی برعهده دارند و بر همین اساس به نحو شایسته‎ای خدمت صادقانه به نظام و مردم را در گمنامی هر چه تمام به انجام می‎رسانند.

ایجاد وحدت و همدلی در بین اقوام استان از دستاوردهای اداره کل اطلاعات است

وی با اشاره به خدمات ارزشمند اداره کل اطلاعات در ایجاد وحدت و همدلی بین اقوام استان اذعان داشت: گلستان مینیاتوری از اقوام ایران زمین را در خود جای داده و با نگاه تقریبی که در این استان وجود دارد ایجاد وحدت و همدلی در میان اقوام، نگاه هنرمندانه‎ای را می‎طلبد که به لطف الهی برداشت ما این است که اداره کل اطلاعات استان در این مسیر موفق عمل کرده است.

دبیر شورای تأمین استان گلستان در ادامه به برخی از اقدامات مهم صورت گرفته در حوزه اداره کل اطلاعات استان پرداخت و تصریح کرد: شناسایی فرق ضاله و انحرافی و برخورد قانونی با آنها، نظارت مستمر و مؤثر بر دستگاه‎های اجرایی و اعتقاد به اقدامات پیشگیرانه با نگاه ارشادی و هدایت‌گرانه قبل از برخوردهای مچ‎گیرانه، از جمله این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: دامنه فعالیت‎های اداره کل اطلاعات استان تنها محدود به فعالیت‎های امنیتی و اطلاعاتی نیست و در سایر بخش‎ها از جمله جلوگیری از تعطیلی بنگاه‎های تولیدی و شناسایی آسیب‎ها در حوزه تولید و همین‌طور تسهیل‎سازی توسعه بخش خصوصی به ویژه در حوزه‎‎های تولید، صنایع، معادن و تجارت نیز بسیار برجسته بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان انجام ارزنده مأموریت‌های مناسبتی به ویژه در زمان برگزاری انتخابات در کنار حضور پررنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در بحث مبارزه با مواد مخدر و کشف و شناسایی باندها و محموله‎های بزرگ قاچاق، شناسایی و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در استان و ... را از دیگر مأموریت‎ها و رسالت‎های این عزیزان برشمرد که تاکنون به نحو شایسته‎ای انجام شده است.

نقش پررنگ اداره کل اطلاعات گلستان در امنیت برگزاری انتخابات

جمشیدی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس نهم و ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال‎های 1390 و 1392 در استان گلستان یادآور شد: در هر دوی این انتخابات استان گلستان در حوزه اجرا صاحب عنوان اول کشوری شد و در حوزه امنیت هم با وجود قومیتی بودن استان شاهد بروز حتی یک مورد درگیری و یا ایجاد چالش نبوده‎ایم.

وی افزود: این باز می‎گردد به مدیریت راهبردی و صمیمی استاندار پیشین در طول چهار سال خدمت‎رسانی و ایفای نقش پررنگ دستگاه اطلاعاتی در کنار ایجاد ارتباطات، وحدت و همدلی که بین اعضای شورای تأمین استان با مسئولان شهرستان‎ها، ائمه جمعه و جماعات، بزرگان و ریش‎سفیدان اقوام و حضور در جلسات مشترک با این عزیزان داشته‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در پایان تأکید کرد: خدا را شاکریم که عملکرد اداره کل اطلاعات استان با مدیریت هوشمندانه و متدینانه آقای ابراهیمی در تمامی حوزه‎ها رضایت‎بخش بوده و امیدواریم با حضور مدیریت جدید در رأس این اداره کل در استان، شاهد ادامه طریق و کسب موفقیت‎های چشمگیر و روزافزون در این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/2307/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول