اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان:

تفکر مدیران باید صیانت از خانواده باشد

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان گفت: اگر تفکر مدیران دستگاه‎های اجرایی صیانت از خانواده باشد شاهد به حداقل رسیدن آسیب در بنیان خانواده هستیم.

تفکر مدیران باید صیانت از خانواده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدروح‎الله حسینی صبح امروز در جمع اعضای بنیاد صیانت از خانواده در گرگان اظهار داشت: اگر باورها و اعتقادات در دستگاه‎های اجرایی و در سطح مدیران تقویت و افزایش پیدا کند این تفکر در بدنه آن سازمان نیز جاری و ساری خواهد شد.

وی با بیان اینکه اندیشه فکری افراد در ساختن جامعه و کاهش آسیب‎های اجتماعی بسیار مهم است، تصریح کرد: سازمان‎ها، نهادها و ادارات باید متناسب با فرهنگ اسلام کار کنند و ارتباط داشته باشند اگر جز این باشد راه به جایی نخواهیم برد.

کار فرهنگی دیدگاه فرهنگی می‎خواهد

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‎های اجرایی باید در مسئله مهم صیانت از خانواده الگو باشند تا بتوانند در دستگاه و کانون خانواده این مهم را ترویج کنند.

حسینی ادامه داد: کار فرهنگی دیدگاه فرهنگی می‎خواهد اگر مدیران به این ابزار مسلح نباشند نمی‎توانند در اجرای برنامه‎های تاثیرگذار با موفقیت عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه همه باید در راستای تحکیم و پایداری بنیان خانواده تلاش کنیم، اظهار داشت: مراکز مشاوره باید در راستای فرهنگ اسلامی حرکت کرده و بر اساس آموزه‎های دینی به دیگران کمک فکری کنند.

رئیس گروه مشاوران جوان استاندار گلستان با تاکید بر اینکه صیانت از خانواده مبنای سبک زندگی اسلامی است، گفت: الگوهای غربی درصدد هستند تا بنیان خانواده‎ها را سست و باعث فروپاشی آن شوند لذا باید مانع اندیشه‎های نادرست فرهنگ بیگانه در جامعه اسلامی شویم.

انتهای پیام/83001/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول