اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسج کارمندان گیلان عنوان کرد

نقش مهم کتابداران در جبهه جنگ نرم

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان گفت: استفاده از ظرفیت فکری بالای نیروهای کتابدار به عنوان سربازان فرهنگی جامعه اسلامی در جبهه جنگ نرم مفید و سازنده است.

نقش مهم کتابداران در جبهه جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد پورمحسنی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید املاکی کتابداران گیلان به مناسبت عید سعید غدیر ایجاد پایگاه مقاومت بسیج در یک نهاد فرهنگی را از افتخارات مجموعه بسیج دانست.

وی پیوستن نهاد کتابخانه‌های عمومی به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی به بدنه تشکل بسیج را اقدامی مبارک خواند.

این مسئول با اشاره به اینکه پایگاه فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی یکی از موثرترین مراکز بسیج محسوب می‌شود، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت فکری بالای نیروهای کتابدار به عنوان سربازان فرهنگی جامعه اسلامی می‌تواند در مقابله با هجمه دشمنان نظام در جبهه جنگ نرم مفید و سازنده باشد.

وی تشکل بسیج را عاملی برای اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب بزرگ امام زمان (عج) ذکر کرد.

*ضرورت استفاده از تشکل بسیج در دستگاه فرهنگی

مدیرکل امور کتابخانه عمومی گیلان نیز در این جلسه ترویج فرهنگ بسیج را ضرورت امروز دستگاه‌ها، اداره‌ها و نهادهای استان دانست.

اسماعیل جانعلی‌پور با بیان اینکه فضای پرنشاط، جوان و پویای کتابخانه‌ها همواره جویای پرورش استعدادها و انگیزه‌های انقلابی بوده است، تصریح کرد: این انگیزه‌ها با پیوستن مجموعه مبارک بسیج تحقق و پرورش می‌یابد.

وی استفاده از ظرفیت عظیم تشکل بسیج در یک دستگاه فرهنگی را از ضروریات مهم برشمرد و گفت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی نهادی نوپا و برخوردار از نیروی انسانی جوان و فرزندان انقلاب است.

این مسئول ترویج تفکر بسیج را عاملی بازدارنده در مقابل تهدیدها و دشواری‌ها خواند و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی موجب مراقبت از بیت‌المال، خوشرویی با ارباب رجوع و پیگیری اهداف نظام مقدس نظام اسلامی در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

به گزارش فارس، جلال فردی‌مقدم مسئول فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گیلان به عنوان مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید املاکی کتابداران استان معرفی شد.

وی تشکیل پایگاه مقاومت بسیج کتابداران گیلان را گامی مهم در راستای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای انقلاب دانست و بر استمرار راه شهیدان اسلام تأکید کرد.

انتهای پیام/84001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول