اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بروجرد:

تقویت روحیه مشارکت در دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف انتخابات شوراها است

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: تقویت روحیه مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی است.

تقویت روحیه مشارکت در دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف انتخابات شوراها است

 محمد کاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد افزود: یکی از فرصت‌هایی که موجب حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های پرورشی با ابعاد وسیع آن بوده و زمینه‌های به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه آنان را فراهم می‌کند، شورای دانش‌آموزی است.

وی ادامه داد: حضور مؤثر، خود انگیخته دانش‌آموزان در فعالیت‌های گروهی، برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس به منظور ورود این قشر عظیم و تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه از دیگر اهداف برگزاری این شوراها در مدارس است.

کاوند اضافه کرد: برای همکاری فعال و مشارکت و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در فعالیت‌های اعتقادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و پرورشی مدرسه و ایجاد ارتباط صحیح و مستقیم بین دانش‌آموزان و اولیاء مدرسه، شورای دانش‌آموزی در مدارس تشکیل می‌شود.

وی اذعان داشت: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی امروز در 300 آموزشگاه شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بروجرد در پایان بیان کرد: در این انتخابات همه دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی می‌توانند شرکت کنند و تنها دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی نمی‌توانند در این انتخابات حضور داشته باشند.

انتهای پیام/85005/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول