اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قم:

اخلال در خدمت‌رسانی شهرداری تبعات سوء به دنبال دارد

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: پرسنل شهرداری به وسیله ماشین‌آلات به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند و هرگونه اخلال در کار آنها تبعات سوء برای شهر و زائران به دنبال خواهد داشت.

اخلال در خدمت‌رسانی شهرداری تبعات سوء به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به توقیف چندین دستگاه از ماشین‌آلات و خودروهای شهرداری قم توسط پلیس راهور طی روزهای گذشته اظهار کرد: از جمله این اتومبیل‌ها خودروهای رفع تخلفات شهری هستند که نخستین مورد از آنها به دلیل نداشتن مجوز چراغ گردان و زمانی که پرسنل شهرداری مشغول انجام وظیفه و رفع سد معبر بودند، توقیف شد.

وی افزود: انتقال خودروی رفع تخلفات شهری شهرداری به وسیله جرثقیل در مقابل چشم متخلفان و ایجادکنندگان سد معبر وجهه خوبی ندارد ولی توسط پلیس انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه مجوز نصب چراغ‌های گردان برای ماشین‌های شهرداری در گذشته و توسط جانشین وقت نیروی انتظامی استان صادر شده بود، گفت: از دیگر موارد برخورد پلیس راهور با ماشین‌آلات شهرداری می‌توان به توقیف یک دستگاه تانکر آب جنیتکس اشاره کرد که این دستگاه به منظور آبکشی در مواقع بحرانی و زمانی که سایر ماشین‌های مکنده‌ها قادر به انجام ماموریت نباشند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دلیل پلیس برای توقیف این تانکر نداشتن پلاک، عنوان شده در حالیکه این وسیله سنگین و گرانقیمت تنها در مواقع بحرانی از پارکینگ شهرداری خارج می‌شود و فرمانده نیروی انتظامی قم هم قبلا به پلیس راهور دستور داده بود که با این تانکر برخوردی صورت نگیرد.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه توقیف خودروهای شهرداری از دیروز شدت بیشتری گرفته است، عنوان داشت: 12 دستگاه از اتومبیل‌های خدماتی شهرداری در حال حاضر توسط پلیس راهور قم توقیف شده‌اند و حتی جرثقیلی که در پروژه مونوریل قم مشغول فعالیت بود هم شامل این توقیف‌ها شده است در حالیکه وجود این ماشین سنگین برای تکمیل پروژه ملی مونوریل لازم و ضروری است و کار نکردن آن هزینه‌های سنگینی را به شهرداری وارد می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه یک دستگاه نیسان واترجت شهرداری که وظیفه شستشوی باندهای تندرو را دارد نیز به دلیل حضور در خیابان توقیف شده است، گفت: این در حالی است که وظیفه اصلی این ماشین شستشوی همین لاین بوده و باید از چراغ گردان هم استفاده کند.

وی اضافه کرد: حجم کارهای خدماتی شهرداری بسیار بالاست به همین دلیل برای اینکه آسیب بیشتری به خودروها وارد نشده و بر تعداد توقیفی‌ها نیز افزوده نشود تمامی دیگر اتومبیل‌ها هم اکنون در پارکینگ شهرداری به سر می‌برند.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه تماس‌های متعددی با پلیس راهور قم در این زمینه برقرار شده است، گفت: با این حال تاکنون جوابی به ما داده نشده و امیدواریم طی جلسه‌ای که شهردار قم با فرمانده نیروی انتظامی خواهد داشت این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی افزود: طی شب‌های گذشته خودروهای جمع‌آوری زباله هم با این مشکل مواجه شد‌ه‌اند ولی با همکاری مناطق و نیز بخش خصوصی جایگزینی انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: پرسنل شهرداری به وسیله ماشین‌آلات موجود به صورت شبانه‌روزی در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران تلاش می‌کنند و اگر خللی در کار آنها به وجود بیاید تبعات سوئی برای قم در پی خواهد داشت؛ نزدیکی عید سعید غدیرخم و ورود صدها هزار زائر و مسافر به قم طی روزهای آینده هم موقعیتی را به وجود آورده که نباید با چنین اقداماتی زمینه اخلال در خدمت‌رسانی به آنها را ایجاد کرد.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول