اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد

انجام بیش از 10 هزار بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی سمنان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام بیش از 10 هزار بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان سمنان خبر داد.

انجام بیش از 10 هزار بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، مهدی یحیایی در ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: بیش از 10 هزار بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان سمنان در شش ماهه اول سال 92 انجام شده است.

وی از معرفی 730 پرونده متخلفان به دلیل عدم درج قیمت، گران‎فروشی و کم‎فروشی به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: همچنین تعداد بازرسی از واحدهای نانوایی یک هزار و 405 مورد بوده که 185 تخلف نانوایان با جریمه‎ای معادل پنج میلیون و 300 هزار تومان تشکیل پرونده شده است. 

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از خرید و نصب چهار دستگاه تصفیه آب در چهار نانوایی جهت آزمایش افزایش کیفیت نان تولیدی در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: پس از ارزیابی و حاصل نتایج این اقدام در صورت مثبت بودن در کلیه نانوایی‎ها تسری خواهد یافت. 

در ادامه جلسه معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در خصوص آخرین وضعیت خرید گندم گفت: تاکنون 55 هزار و 257 تن گندم باکیفیت از گندم‎کاران استان سمنان خریداری شده و با توجه به مصرف سرانه هر نفر گندم 9 کیلو ضمن تأمین گندم مورد نیاز تا هفت ماه آتی به عنوان استان معین پاسخ‎گوی نیاز استان‎های همجوار در خصوص تأمین گندم مورد نیاز آنان خواهیم بود.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول