اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه همدان خبر داد

اجرای 15 برنامه در حوزه عقیدتی سپاه همدان

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری 15 برنامه‌ در سه بخش مقدماتی، عمومی و تخصصی در حوزه عقیدتی سپاه همدان خبر داد.

اجرای 15 برنامه در حوزه عقیدتی سپاه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت الاسلام و المسلمین علی حسنی ظهر امروز در همایش توجیهی تخصصی مسئولین عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت استان همدان حضور معاونین سیاسی و نظارتی را در اجرای برنامه‌های عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت تأثیر گذار دانست.

وی اظهار کرد: هدف از تشکیل این همایش اجرای برنامه‌ها در سال 92 و آمادگی بهتر در سال 93 است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برنامه‌های ابلاغی معاونت عقیدتی سیاسی سپاه همدان طی سال 92 در امر بسیج را 15 برنامه دانست و افزود: برنامه‌های بسیج استان همدان هفت برنامه متمرکز کشوری است که در نواحی حوزه‌های دیگر نیز اجرا خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متمرکز کشوری شامل اعزام نیرو، ارسال محموله و پیامک خواهد بود.

حسنی ادامه داد: در برنامه‌های عقیدتی حوزه مقاومت استان همدان دو برنامه نیز متمرکز استانی خواهد بود که به عنوان برنامه‌ توجیهی به‌ فعالیت می‌پردازد.

وی با اشاره به برنامه‌های توجیهی حوزه مقاومت وجود آن را ضروری دانست و افزود: در سال‌های گذشته جلسه‌های توجیهی حوزه مقاومت کمتر پرداخته شده که توجه به آن را باید در رأس برنامه‌ها قرار داد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای کرسی‌های نظریه‌پردازی در شهرستان‌های همدان خبر داد و افزود: جلساتی با بسیجیان اهل قلم برپا شد و از بین 6 نفر دو نفر به عنوان منتخب استانی معرفی شده‌اند.

وی از ارسال مقاله‌های بسیجیان اهل قلم به تهران خبر داد و افزود: مقاله‌های بسیجیان در راستای سبک زندگی مقام معظم رهبری خواهد بود.

حسنی  وجود نشریات را در حوزه عقیدتی سیاسی مقاومت لازم دانست و افزود: فقدان فعالیت نشریات به دلیل کمبود اعتبار تا به امروز محقق نشده که باید در این امر پیگیری جدی انجام گیرد.

وی جذب مدیر عقیدتی و تربیت تعالی کشوری را در حوزه عقیدتی سیاسی مقاومت دارای مشکل دانست و افزود: در دوره تربیت تعالی کشوری که در مشهد برگزار می‌شود حضور مخاطبان به عنوان نماینده استان همدان با مشکلاتی همراه است که رسیدگی به این امر از ملزومات خواهد بود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بازدید برنامه‌های حوزه و ناحیه مقاومت استان همدان در راستای اجرای برنامه‌ها را ضروری دانست و افزود: عملکرد اجرایی مدیران با بازدید از حوزه‌ها و ناحیه‌های استان همدان طی روزهای آینده از برنامه‌های حوزه عقیدتی و سیاسی مقاومت خواهد بود.

وی در پایان حفظ و نگهداری دفترچه‌های ثبت فعالیت بسیجیان را مهم دانست و افزود: طی سال‌های اخیر با تعویض مدیران عقیدتی در حفظ و نگهداری  دفترچه‌های بسیجیان توجه نشده که باید در این امر برنامه درستی را در پی گرفت.

انتهای پیام/89026/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول