اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

شرط شناخت خداوند انفاق است

مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: شرط شناخت خداوند انفاق و ایمان واقعی است.

شرط شناخت خداوند انفاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام موسی رجبی بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران و بسیجیان ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اظهار داشت: مهم‌ترین و بزرگ‌ترین هدف قرآن کریم معرفی صفات خداوند متعال و دعوت به توحید است.

وی معیارهای حکومت اسلامی را علم و آگاهی به ظاهر و باطن، قدرت و توانایی، عزت و حکمت، نظارت و احاطه و بررسی و حسابرسی عملکردها دانست و تصریح کرد: این چند معیار ویژگی‌های شناخت خداوند متعال است و شرط این شناخت؛ ایمان واقعی و انفاق است.

مسئول آموزش و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با تشریح عوامل مؤثر در تکمیل شدن ایمان، بیان کرد: فردی که در راه خدا از سرزنش کسی نترسد، در هیچ کاری ریاکاری و خودنمایی نکند و امورات اخروی را بر دنیوی ترجیح دهد ایمان خود را به کمال رسانده است و قطعاً در حضور پروردگار جایگاه رفیع و بلندی دارد.

رجبی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) ارکان ایمان به خداوند متعال را فرمان‌برداری از او، پاکدامنی، سخت‌کوشی، صبر و شکیبایی بر مصیبت‌ها، یقین، خشنودی خدا و تسلیم بودن در برابر خداوند دانست.

انتهای پیام/77008/خ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول