اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت نفت زابل:

مشکلی در زمینه تامین فرآورده‌های سوختی در حوزه سیستان وجود ندارد

رئیس شرکت نفت زابل گفت: در حال حاضر هیچگونه مشکلی در زمینه تامین و تحویل فرآورده‌های سوختی شهروندان در حوزه سیستان وجود ندارد.

مشکلی در زمینه تامین فرآورده‌های سوختی در حوزه سیستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، صفر شهرکی‌مقدم ظهر امروز در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهرستان زابل که پیرامون بررسی مشکلات سوخت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر هیچگونه مشکلی در زمینه تامین و تحویل فرآورده‌های سوختی شهروندان در حوزه سیستان وجود ندارد.

رئیس شرکت نفت زابل با بیان اینکه سازمان تعاون روستائی عامل توزیع سوخت در روستا است، ادامه داد: فروشندگان عامل نفت در زمان تعیین شده نسبت به تامین و ذخیره‌سازی سوخت ساکنان هر منطقه اقدام کنند و نیازمندی‌های مردم را با سرعت بیشتری تامین کنند.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر سازمان تعاون روستایی بر فروشندگی سوخت روستاها گفت: یک فروشندگی جدید سوخت با پیشرفت فیزیکی مناسب در شهر بنجار در حال احداث است که این فروشندگی تا حد زیادی نیازهای منطقه و اطراف آن را تامین می‌کند.

سخنگوی شورای شهرستان زابل نیز در ادامه مراسم اذعان داشت: فروشندگی توزیع نفت در روستا زیرنظر تعاون روستایی است که با توجه به فرارسیدن فصل سرما نظارت دقیق‌تر و برنامه‌ریزی منسجم تری در این خصوص نیاز است.

حامد شهرکی‌مقدم با اشاره به رضایت نسبی شهروندان زابل در زمینه توزیع سوخت متذکر شد: شهروندان برای تحویل سوخت اختصاصی خود از طریق کوپن‌های اعلام شده اقدام کنند.

وی در پایان گفت: جذب سهمیه سوخت شهرستان از مبدا، یک امر ضروری است که به میزان مورد نیاز ذخیره‌سازی در منطقه انجام  تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول