اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد

رفع مشکل آب‌گرفتگی در 3 نقطه قدیم مشهد/ فعلاً مشکل خاصی نداریم

معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر امور شهری شهردار مشهد از برطرف شدن مشکل آب‌گرفتگی در میادین امام حسین، فجر، آزادی و سیم‌الکتریک مشهد که سال گذشته وجود داشت، خبر داد و گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر فعلاً مشکل خاصی نداریم.

رفع مشکل آب‌گرفتگی در 3 نقطه قدیم مشهد/ فعلاً مشکل خاصی نداریم

رمضانعلی شورابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد:‌ با توجه به بارندگی‌های ساعات گذشته مشهد مشکل آب‌گرفتگی نداریم.

وی افزود: موارد آب‌گرفتگی در سطح معابر و میادین جز در چند نقطه که تاکنون موفق به برطرف کردن آن نشده‌ایم، در سطح شهر مشهد وجود ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر امور شهری شهردار مشهد افزود: از جمله نقاطی که هنوز موارد جزیی مشکل آب‌گرفتگی دارند، ابتدای بلوار معلم، بلوار امامت و بلوار شهید منتظری است.

وی تأکید کرد: با بارندگی که در ساعات گذشته داشتیم این مشکلات ایجاد شده و شهرداری درصدد برطرف کردن آن است.

شورابی افزود: طبق گزارشی که از آتش‌نشانی داریم مشکل آب‌گرفتگی در منازل تاکنون به ما گزارش نشده است.

وی از دیگر اقدامات شهرداری در این زمینه به لایروبی و نظافت کانال‌ها اشاره کرد و ادامه داد: وقتی این کانال‌ها تمیز باشند آب به صورت مطلوب‌تر حرکت کرده و مشکل آب‌گرفتگی نخواهیم داشت.

معاون شهردار مشهد گفت: ‌در مورد مناطقی هم که پروژه‌های عمرانی در حال اجرا هستند، بعضاً مشکل آب‌گرفتگی وجود دارد که درصدد هستیم حداقل مزاحمت در این زمینه وجود داشته باشد.

شورابی گفت:‌ از شهروندان می‌خواهیم از ریختن و یا قرار دادن هرگونه ضایعات مانند جعبه میوه، لاستیک خودرو و ... در داخل کانال‌های روباز خودداری کنند تا با معضل آب‌گرفتگی برای شهروندان مواجه نشویم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول