اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

مرکز مشاوره انتظامی در اصفهان راه‌اندازی شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از راه‌اندازی مرکز مشاوره انتظامی در شهر اصفهان خبر داد.

مرکز مشاوره انتظامی در اصفهان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جهانگیر کریمی ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول سال گذشته بسیاری از خبرنگاران با نیروی انتظامی همکاری خوبی داشته‌اند، اظهار کرد: همزمان با هفته نیروی انتظامی برخی از خبرنگاران به صورت ویژه اخبار نیروی انتظامی را پوشش خبری داده‌اند، که در نشست آتی فرمانده انتظامی ضمن تقدیر از تمام خبرنگاران از خبرنگاران فعال به صورت ویژه تقدیر می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی مرکز مشاوره انتظامی اصفهان خبر داد و افزود: این مرکز مشاوره انتظامی در چند بخش به ارائه خدمات می‌پردازد که آگاهی‌بخشی و ارائه مشاوره به مردم بیشترین هدف از راه‌اندازی این مرکز است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مرکز مشاوره در بخش نظام وظیفه، گذرنامه، پلیس راهور و سایر حوزه‌ها مشاوره و به سئوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین شهروندان می‌توانند در کنار تماس با شماره 110 با شماره‌گیری شماره 2183030 با پلیس تماس حاصل و از خدمات این سامانه استفاده کنند.

کریمی تاکید کرد: با وجود این مرکز مشاوره تلفنی و حضوری نیز فراهم شده است و افراد می‌توانند در هر زمینه با توجه به شرایطی که دارند، مشاوره دریافت کنند.

انتهای پیام/63012/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول