اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات دانشجویی در مصر به روز چهارم کشیده شد/درگیری شدید بین دانشجویان طرفدار و مخالف مرسی

دانشجویان دانشگاه الازهر در ادامه اعتراضات خود برای چهارمین روز متوالی امروز در برابر دانشکده علوم انسانی خواستار برکناری «احمد الطیب» شیخ الازهر شدند.

تظاهرات دانشجویی در مصر به روز چهارم کشیده شد/درگیری شدید بین دانشجویان طرفدار و مخالف مرسی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»،  تظاهرات دانشجویی مصر برای چهارمین روز متوالی در محوطه دانشگاه الازهر ادامه پیدا کرده و دانشجویان با حضور در برابر دانشکده علوم انسانی خواستار برکناری «محمد الطیب» شیخ الازهر  و «اسامه العبد» رئیس دانشگاه شدند.

نیروهای امنیتی نیز درهای ساختمان‌های اداری دانشکده را مسدود کرده‌اند تا از ورود احتمالی دانشجویان به این ساختمان جلوگیری کنند.

دانشجویان دانشکده پزشکی  و دانشگاه عین الشمس نیز در تجمع اعتراضی خود شعار رابعه العدویه را سر دادند و خواستار آزادی زندانیان سیاسی و رهبران در حصر اخوان المسلمین شدند.

شبکه خبری المیادین نیز به نقل خبرنگار خود از قاهره گزارش داد که درگیری شدیدی بین دانشجویان طرفدار و مخالف محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده این کشور در دانشگاه المنصوره در جریان است.

از سوی دیگر نیز امروز بررسی پرونده‌ای که مسئله قرار دادن گروه اخوان المسلمین و جنبش حماس در فهرست گروه‌های تروریستی را مطرح کرده بود به 17 دسامبر موکول شد.

تدابیر شدید امنیتی نیز در اطراف ساختمان کمیته 50 نفر قانون اساسی نیز اتخاذ شده است، امروز این کمیته به ریاست «عمرو موسی» چند ماده قانون اساسی که بر آنها توافق ایجاد شده را به رأی می گذارد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول