اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم:

پروژه منوریل متوقف نشده است

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم گفت: اکنون پروژه منوریل متوقف نشده است بلکه در حال انجام است و روند معمولی خود را طی می‌کند.

پروژه منوریل متوقف نشده است

عباس ذاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیشرفت پروژه منوریل اظهار داشت: این پروژه مراحل پایانی فاز نخست را طی می‌کند و فاز نخست این پروژه شامل حد فاصل حرم حضرت معصومه (س) تا پارک‌سوار شمالی در دست اجرا است.

وی با اشاره به خبری مبنی بر توقف پروژه منوریل توسط نیروی انتظامی گفت: اکنون پروژه منوریل متوقف نیست بلکه در حال انجام است و روند معمول خود را طی می‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد:‌ نیروی انتظامی چند ماشین پیمانکار را بنا به دلایلی متوقف کرده بود که بحث بتن‌ریزی این پروژه به تاخیر افتاده بود اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

ذاکریان یادآور شد: چند ماشین عملیاتی پیمانکار در این پروژه توقیف شده بود که اکنون رفع توقیف شده و در حال پیگیری هستیم که علت چه چیز بوده است.

وی عنوان کرد:‌ پروژه منوریل، پروژه ملی است و باید کارهای آن به سرعت پیش برود و به بهره‌برداری برسد و تنها وقفه کوتاهی در بخشی از پروژه به‌وجود آمده بود که برطرف شد و پروژه به قوت خود ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/78003/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول