اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تأمین اعتبارات لازم صورت می‌گیرد

تسریع در ساخت مجموعه ورزشی 5 هزار نفری اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تأمین اعتبارات لازم برای تسریع در اجرای پروژه بزرگ مجموعه ورزشی 5 هزار نفری اهر خبر داد.

تسریع در ساخت مجموعه ورزشی 5 هزار نفری اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های لازم نخستین جلسه بررسی مسائل و مشکلات ورزشی منطقه با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و مسئولان ورزش شهرستان‌های اهر و هریس و با حضور اینجانب در وزارت اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه پس از بررسی مسائل و مشکلات ورزشکاران و کمبود فضاهای ورزشی در شهرستان اهر و هریس مقرر شد به علت وسعت منطقه و پیشینه درخشان فرهنگی ورزشی این شهرستان‌ها و حمایت از ورزش‌های مستعد منطقه با تأمین اعتبارات لازم مجموعه ورزشی 5 هزار نفری شهرستان اهر که به علت نبود اعتبار نیمه‌کاره رها شده بود به زودی آغاز شود.

وی ادامه داد: برای حمایت ورزشکاران هنرهای رزمی شهرستان اهر عملیات اجرایی نخستین سالن ورزشی رزمی نیز از سال آتی آغاز می‌شود.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی همچنین به پی‌گیری‌های محقق شده خود در حوزه ورزش شهرستان هریس نیز اشاره کرد و افزود: آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای مینق، چمن مصنوعی ورزشگاه هریس و سالن چند منظوره سرند خواجه برای ارائه خدمات ورزشی به 27 روستای منطقه خواجه از دیگر مصوبات این جلسه مشترک مسئولان استان و شهرستان‌های اهر و هریس با معاونان وزارت ورزش و جوانان بود که امیدواریم با اختصاص به موقع اعتبار به این پیشنهادات شاهد تقویت زیرساخت‌های ورزشی در منطقه باشیم.

رئیس کمیته ورزش‌های فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد، وزارت ورزش و جوانان با برنامه‌ریزی مناسب و تنوع‌بخشی به برنامه‌های ورزشی و توجه ویژه به ورزش‌های شهرستان‌ها ضمن تمرکززدایی از مراکز استان‌ها گام‌های عملی در توسعه و تقویت ورزش شهرستان‌ها بردارد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول