اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دادگستری مازندران:

شایسته‌سالاری و شایسته‌کاری باید تبلیغ شود

مدیرکل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه شایسته سالاری را خیلی تبلیغ می‌کنیم، گفت: در کنار این مسئله باید شایسته کاری هم تبلیغ شود.

شایسته‌سالاری و شایسته‌کاری باید تبلیغ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام حسین طالبی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای اداره کل بازرسی مازندران در سالن اجتماعات دادگستری استان، اظهار داشت: غدیر در لسان روایات اسلامی به عنوان عیدالله‌ اکبر نامیده شده و بزرگ‌ترین عید بشریت است.

وی ادامه داد: شرط رسیدن مستقیم به سعادت، تاسی از حضرت علی(ع) و فرزندان او هستند و به همین اعتبار، غدیر، بزرگ‌ترین عید است.

این مسئول با اشاره به اینکه ما متمسک به ائمه هستیم، یادآور شد:‌ در جهان، شایسته‌تر و مطهرتر از ائمه سراغ نداریم و همه به بزرگی حضرت علی(ع) و فرزندان آن حضرت، معترف هستند.

مدیرکل دادگستری مازندران با بیان اینکه چند سال قبل، سازمان ملل، نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر را به عنوان منشور عدالت‌گستر در تاریخ بشریت ثبت کرد، گفت: امروز در حکومتی زندگی می‌کنیم که سایه‌ای از حکومت حضرت علی(ع) است و در راس حکومت هم فردی از فرزندان ائمه،حکومت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه منشور عدالت حضرت علی(ع) برای همه ما سرمشق است، خاطر نشان کرد: انسان باید بنده خدا باشد نه بنده هوا و هوس و این وظیفه‌ای است که در جمهوری اسلامی انجام می‌دهیم.

طالبی با بیان اینکه کارگزاران نظام باید پاک و مطهر باشند، افزود: این پاکی هم به جامعه اسلامی سرایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شایسته سالاری را خیلی تبلیغ می‌کنیم، اظهار داشت: در کنار این مسئله باید شایسته کاری هم تبلیغ شود.  

انتهای پیام/86007/س20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول