اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

آموزش‌های چهره به چهره موثرترین حرکت امدادی است

مشاور عالی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: آموزش‌های چهره به چهره در حوزه امداد و نجات و انتقال مفاهیم آموزشی در این زمینه موثرترین حرکت به شمار می‌رود.

آموزش‌های چهره به چهره موثرترین حرکت امدادی است

رامین معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در طول هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی با برگزاری برنامه‌های مختلف و ایستگاه‌های آموزش امداد و کمک‌های اولیه به شکل چهره به چهره سعی کردیم عموم مردم را با اهمیت و ارزشمندی کار امداد و احیای افراد در معرض آسیب خدماتمان را به شکل مطلوب انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در قالب دو دستگاه چادر امدادی ویژه برادران و خواهران در طول این هفته به صورت مجزا آموزش‌های چهره به چهره در دستور کار قرار گرفت، افزود: در کنار آن آزمایش فشار خون از مراجعان انجام شد تا افراد در جریان سلامتی خود قرار گیرند.

مشاور عالی جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع بیش از 2 هزار برگ و تراکت‌های آموزشی از مراجعان برای عضویت در جمعیت هلال احمر و عضوگیری نیروهای جدید در این مجموعه خبر داد.

معبودی بیان داشت: 60 نفر از پرسنل و اعضای پیشاهنگی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با شعار «مدیریت بحران، خانواده، عواطف انسانی و ارزش‌های اسلامی» با هدف اعلام آمادگی آنان در حوادث و سوانح و اعتماد‌سازی در بین مردم در این هفته حاضر شده و سعی کردند توانشان را به نمایش بگذارند.

این مسئول افزود: با استقرار چندین دستگاه آمبولانس و خودروهای پشتیبانی سعی شد این برنامه‌های آموزشی و امداد‌رسانی به صورت گسترده انجام شود و در کنار آن مانورهای تخصصی نیز در شهرهای مختلف اجرایی شد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل یادآور شد: تمامی این مانورها با حداکثر آمادگی نیروها و توانشان و حضور به موقع در صحنه برگزار شد و سعی کردیم تا مخاطبان بیشتری را از خدمات امدادی و آموزش‌های مورد نظر آشنا کنیم.

معبودی همچنین به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی و به دنبال اهداف بشر‌دوستانه و یادآوری یاد و خاطره شهدای امدادگر جمعی متشکل از معاونان هلال احمر استان اردبیل در منزل خانواده‌های شهدای امدادگر این جمعیت حاضر شده و با آرمان‌های آن‌ها تجدید میثاق کردند.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت‌: این دیدار با هدف زنده نگهداشتن یاد سلحشوری‌ها و اخلاص پاک نیروهای جمعیت هلال احمر و بازگو کردن ارزش‌های والای شهیدان انجام شد و به منظور تلاش و ایثارگری‌های آن‌ها با اهدای هدیه به رسم یادبود از آن‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/62003/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول