اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری خوی اعلام کرد

حمایت شهرداری و شورای شهر خوی از فعالین حوزه فرهنگ

سرپرست شهرداری خوی گفت: شهرداری و شورای شهر خوی از فعالین حوزه فرهنگ حمایت می‌کنند.

حمایت شهرداری و شورای شهر خوی از فعالین حوزه فرهنگ

سید علی سید سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی با اشاره به اقدامات فرهنگی شهرداری در تابستان سال جاری اظهار داشت: خوی شهری فرهنگی است با بینش والای انسانی، پیشینه علمی و تاریخی و امروز نیاز به تدوین برنامه‌های گسترده فرهنگی با سطح بالای کیفی به شدت احساس می‌شود.

وی افزود: بازتاب گسترده برنامه‌های بزرگ فرهنگی اجرا شده در سال‌های اخیر با حضور و همراهی چند هزار نفری شهروندان خوئی، نقطه عطفی است که نشان از  ظرفیت برتر فرهنگی این شهر دارد.

وی افزود: برنامه‌های هفته فرهنگی شهرداری شیراز در خوی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی اجرا شده در خوی بود که با تلاش، همت و حمایت شورای اسلامی و شهرداری خوی در کنار شهرداری شیراز برگزار شد.

سجادی تاکید کرد: تلاش شهرداری در بخش فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر حمایت از هنرمندان و فرهیختگان جوان خوئی در عرصه‌های مختلف علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی استوار بوده و در همین راستا حمایت و مشارکت گسترده‌ای را با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر و تلاش مجموعه شهرداری انجام می‌دهد.

سرپرست شهرداری خوی خاطرنشان کرد: حمایت از اجرای جشنواره تئاتر استانی آذربایجان غربی، حمایت از اجرای نمایش‌های طنز و جدی ویژه کودکان و بزرگسالان در طول تابستان، حمایت از اجرای برنامه‌های موسیقی گروه ماهور، همکاری با نهاد و ارگانها در اجرای برنامه‌های متناسب هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی و حمایت از اجرای نمایش خیابانی «سوپور» با پرداخت به مسائل و شهرنشینی و اجتماعی از جمله مواردی بود که با مصوبه شورای اسلامی شهر صورت گرفت.

وی گفت: در بخش ورزش نیز در سال جاری می‌توان از حمایت‌های مالی و تبلیغاتی شهرداری از تیم‌های ورزشی چون والیبال، فوتبال و سایر هیئت‌های ورزشی فعال در این زمینه نام برد.

سجادی اضافه کرد: در بخش تبلیغات و استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی شهرداری نیز حمایت ویژه‌ای برای موسسات و مراکز آموزشی، فرهنگی و ورزشی در راستای افزایش امکان اطلاع رسانی در قابل مراکز آموزشی و حمایت از بخش علمی و آموزشی شهر خوی انجام می‌شود.

انتهای پیام/61009/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول