اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

رهبر اپوزیسیون مجلس ملی پاکستان

پاکستان در مذاکره با آمریکا احتیاط کند

در حالی که نوازشریف در سفر به آمریکا به سر می‌برد، رهبر اپوزیسیون پاکستان تاکید کرد که نواز شریف بایستی در مذاکره با آمریکا جانب احتیاط را رعایت کند.

پاکستان در مذاکره با آمریکا احتیاط کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، «خورشید شاه» رهبر اپوزیسیون مجلس ملی پاکستان در گفت و گو با خبرنگاران در اسلام‌آباد ابراز داشت: نواز شریف قبل از سفر به آمریکا با اپوزیسیون مشاوره‌ای نکرد در حالیکه بایستی در روابط با آمریکا احتیاط کرد.

به گفته خورشید شاه همه مردم باید از نتایج کمیسیون ابیت‌آباد مطلع شوند تا همه از رفتار نادرست آمریکا با پاکستان آگاهی پیدا کنند.

رهبر اپوزیسیون در مجلس ملی عنوان کرد که پاکستان باید مواضع صریح خود را در برابر آمریکا مشخص نماید و از خواسته‌های مشروع خود عقب‌نشینی نکند.

اظهارات وی در حالی مطرح می‌شود که در آستانه سفر «نواز شریف» نخست‌وزیر پاکستان به آمریکا، واشنگتن مبلغ 320 میلیون دلار از محل «صندوق حمایت از نیروهای ائتلافی» به پاکستان پرداخت کرد.

با این حال، برخی کارشناسان معتقدند که کمک‌های آمریکا به پاکستان مقطعی بوده و تا زمان خروج نیروهای این کشور از افغانستان ادامه دارد بنابراین اسلام‌آباد تلاش می‌کند تا طی این مدت کوتاه تا حد ممکن از این کمک‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/خ                                         

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول