اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری ریگان مطرح شد

اهدای حقوق یک روز کارمندان ریگان به امورات فرهنگی

کارکنان اداره‌های ریگان یک روز از حقوق خود را به امورات فرهنگی هدیه کردند.

اهدای حقوق یک روز کارمندان ریگان به امورات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار داشت: برنامه‌ها و جشن‌های غدیر در این شهرستان از عید قربان در گوشه و کنار این شهرستان آغاز و همچنان ادامه دارد.

فرماندار ریگان تصریح کرد: برنامه امسال غدیر با شکوه‌تر از سال گذشته توسط اداره‌های ذیربط در حال برگزاری است که بزرگترین جشن عید غدیر شرق استان چهارشنبه شب در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

اهدای حقوق یک روز به امورات فرهنگی

وی افزود: با توجه به اینکه بودجه فرهنگی در این شهرستان ناکافی است، کارکنان اداره‌های شهرستان در اقدامی خودجوش برای برگزاری هر چه با شکوه برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان یک روز از حقوق خود را به کار فرهنگی در این شهرستان اختصاص دادند.

اعتمادی با تقدیر از این کارکنان ابراز داشت: با این اقدام برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شوند و این شهرستان در برگزاری مراسمات به عنوان الگو و نمونه شناخته می‌شود.

برگزاری نماز وحدت در مسجد جامع ریگان

فرماندار ریگان از قرائت‌نامه «حضرت علی (ع) به مالک اشتر» در شورای اداری این شهرستان خبر داد.

اعتمادی بیان داشت: نماز با شکوه وحدت هر دوشنبه در این شهرستان اقامه می‌شود و اداره‌های شهرستان در اقدامی نماز ظهر و عصر را در مسجد جامع این شهرستان با عنوان نماز وحدت برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب نیز در این مراسم از برگزاری مراسم‌های با شکوه غدیر در این شهرستان خبر داد و افزود: این مراسم‌ها با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این شهرستان در حال برگزاری است.

لزوم نصب باجه بانک ملی در بخش گنبکی ریگان

در ادامه کفیل بخشداری گنبکی خواستار راه‌اندازی نمایندگی ادارات در این بخش شد و اظهار داشت: با راه‌اندازی نمایندگی‌ها در این بخش از مسافت 25 کیلومتری ساکنان این بخش به مرکز شهرستان جلوگیری می‌شود.

حسین آبیار خواستار نصب روشنایی معابر در سطح روستاهای این بخش و راه‌اندازی باجه بانک ملی شد.

معرفی رؤسای جدید شورای اداری ریگان

در این جلسه مراد شریف‌زاده مدیر آموزش وپرورش ریگان، فردین حشمتی رئیس شبکه و مرکز بهداشت ریگان، ایرج فرهمندی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری، حسن دهگان شهردار ریگان، رضا وحید‌زاده شهردار گنبکی، حسین آبیار کفیل بخشداری گنبکی و موسی ملائیان مسئول دفتر خبری شهرستان به عنوان رؤسای جدید معرفی و از خدمات رؤسای سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/80014/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول