اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند:

مسابقات و برنامه‎های هفته تربیت‌بدنی در دماوند دنبال می‎شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: برنامه‎های هفته تربیت‌بدنی در دماوند در حال اجراست و تا پایان هفته مسابقات متعددی برگزار خواهد شد.

مسابقات و برنامه‎های هفته تربیت‌بدنی در دماوند دنبال می‎شود

سعید سنقری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: در نخستین روز هفته تربیت‌بدنی، علاوه بر راهپیمایی هیئت‎های ورزشی آقایان و بانوان و کوهپیمایی و دوچرخه‎سواری هیئت‎های کوهنوردی و دوچرخه‎سواری، مسابقات فوتبال پیشکسوتان نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات که با شرکت تیم‎های پیشکسوتان دماوند و باقرشهر در زمین چمن تختی دماوند برگزار شد، تیم دماوند شش بر دو پیروز میدان شد.

سنقری همچنین به برگزاری سوپرجام قهرمان لیگ و قهرمان دسته یک شهرستان دماوند نیز اشاره کرد و افزود: این مسابقه برای نخستین بار در طول همین هفته برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات تیراندازی در دماوند خبر داد و گفت: این مسابقات نیز در دو گروه آقایان و بانوان، روز جمعه و در آخرین روز هفته تربیت بدنی در سالن ورزشی شهدای اوره، برگزار خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان دماوند، همچنین به احتمال برگزاری مسابقات تنیس اشاره و بیان کرد: پیگیری‎های برگزاری این مسابقات نیز انجام شده و این مسابقات نیز در آخرین روز هفته تربیت بدنی در سالن شهدای اوره برگزار خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات تکواندو در رده سنی خردسالان را از دیگر برنامه‎های این هفته برشمرد و بیان کرد: این مسابقات نیز در روز پنج‎شنبه یا جمعه این هفته در سالن ولی عصر (عج) گیلاوند برگزار خواهد شد.

سنقری مسابقات ژیمناستیک تشویقی در رده سنی خردسالان را به عنوان برنامه دیگر این هفته معرفی و تصریح کرد: مسابقات ژیمناستیک تشویقی خردسالان بین باشگاه‎های شهید مدنی، قدس جیلارد و ولی عصر (عج) گیلاوند در سالن قدس جیلارد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‎های ورزشی بانوان در این هفته به حضور پررنگ هیئت‎های ورزشی بانوان در راهپیمایی گروه‎های ورزش در روز تربیت بدنی اشاره و اظهار کرد: برگزاری آزمون کمربند کاراته بانوان، در سالن‎های شهید مدنی، ولی عصر (عج) و علی ابن ابیطالب (ع) آبسرد، در طول هفته به تفکیک در هر روز برای یک رده انجام می‎شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند درباره برگزاری جشنواره برایتونیک بانوان گفت: این جشنواره که قرار بود در همین هفته انجام شود، به دلیل مشغول بودن تمام باشگاه‎ها و سالن‎های ورزشی، فعلاً لغو شده و در ماه آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: امروز نیز مسابقات بسکتبال بانوان تیم‎های دماوند و رودهن در سالن شهید مدنی دماوند برگزار خواهد شد.

سنقری در پایان به برگزاری مسابقات چهار جانبه والیبال بانوان اشاره و تصریح کرد: این مسابقات نیز بین تیم‎های (الف) و (ب) باشگاه ولی عصر (عج) گیلاوند، تیم دماوند و تیم آبسرد، فردا در سالن علی ابن ابیطالب (ع) آبسرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول