اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

وخامت حال ابوانس اللیبی با ادامه اعتصاب غذای خود در نیویورک

فرزند ابوانس اللیبی شهروند لیبیایی که در پنچم اکتبر توسط ارتش آمریکا در طرابلس ربوده و به نیویورک منتقل شد حال پدرش را به خاطر ادامه دادن به اعتصابش از غذا وخیم خواند.

وخامت حال ابوانس اللیبی با ادامه اعتصاب غذای خود در نیویورک

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، عبدالله الرقیعی فرزند دوم نزیه عبدالحمید الرقیعی معروف به ابوانس اللیبی از مقامات آمریکایی خواست به وضعیت جسمی پدرش که از پنجم اکتبر او را ربوده و به نیویورک برده اند اهمیت دهند.

ابو انس اللیبی به اتهام دخالت در انفجارهای سفارتخانه های آمریکا در کنیا و تانزانیا توسط کماندوهای ارتش آمریکا در عملیاتی مخفیانه از مقابل درب منزلش در طرابلس ربوده و پس از روزها اسارت در کشتی جنگی آمریکایی به نیویورک انتقال داده شد.

فرزند اللیبی به خبرگزاری فرانسه گفت: وکلای مدافعی که دادگاه فدرال آمریکا تعیین کرده است حالت پدرش را به خاطر ادامه اعتصاب غذا بد توصیف کردند زیرا بیماری کبدی وی نیز عود کرده و حالش را وخیم کرده است.

عبدالله الرقیعی بار دیگر پدرش را از هر گونه اتهامی پاک خواند و گفت خانواده ام با مقامات قضایی لیبی و سفارت لیبی در آمریکا در تماس هستند تا از دلیل ربودن پدرم مطلع شوند.

وی افزود: مقامات لیبی قول داده اند که تیم وکلای مدافعی تشکیل می شود تا از ابوانس اللیبی در نزدیک ترین زمان ممکن دفاع کنند.

اللیبی هفته گذشته در برابر دادگاهی در نیویورک حاضر شد و همه اتهامات مربوط  به دست داشتن در انفجارهای شرق آفریقا در سال 1998 را رد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول